مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی مشهد گفت: تعداد عملیات‌های انجام شده در ۶ ماهه ابتدایی امسال نیز ۸ هزار و ۵۷ مورد بوده که ۴۲۱ مصدوم، ۴۳ فوتی داشته و حدود ۴ هزار و ۶۴۲ نفر توسط ماموران سازمان نجات یافته‌اند.
کد خبر: ۴۹۸۹۶۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۹ 24 September 2017
به گزارش تابناک : آتشپاد حسن جعفری ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت: حداقل 300 ساختمان بلندمرتبه در مشهد وجود دارد که از این تعداد 280 پروژه شناسایی و گزارش کامل ایمن‌سازی و تجهیزات ایمنی به صورت دوره‌ای به سازمان آتش نشانی مشهد ارسال می‌شود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی مشهد تصریح کرد: 483 تائیدیه ایمنی برای اماکن عمومی و ساختمان‌های بلندمرتبه در مشهد در 6 ماهه نخست امسال ارسال شده و از 3597 فقره بازدید ایمنی از این اماکن انجام شده است. 

وی با بیان این که در ارتباط با ایمن‌سازی واحدهای مسکونی خلاء قانونی داریم، اظهار داشت: فقط 4 درصد از تماس‌های دریافتی با آتش‌نشانی مشهد به عملیات منجر شده و 10 درصد از این میزان تماس‌های دریافتی مشاوره‌ای بوده است. در 6 ماهه ابتدایی سال 96، 286 هزار و 161 تماس با سازمان آتش‌نشانی برقرار شده که از میزان 43.9 درصد مزاحمت تلفنی و 42 درصد نیز تماس غیرمرتبط بوده است.

جعفری گفت: تعداد عملیات‌های انجام شده در 6 ماهه ابتدایی امسال نیز 8 هزار و 57 مورد بوده که 421 مصدوم، 43 فوتی و حدود 4 هزار و 642 نفر توسط ماموران سازمان نجات یافته‌اند.

وی با بیان اینکه تعداد عملیات‌های آتش‌نشانی در مشهد حدود 11 درصد رشد داشته ادامه داد: در حال حاضر 49 ایستگاه آتش‌نشانی در مشهد فعالیت دارند و یک ایستگاه دیگر تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید. تعداد ماشین آلات و خودروهای عملیاتی در آتش‌نشانی مشهد در سال 96 به 275 دستگاه افزایش یافته که تا پایان امسال به 313 دستگاه خودرو عملیاتی افزایش می یابد.





منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار