شیروی؛
مدیر کل صدا و سیمای مرکز ایلام گفت:این سازمان با همه امکانات و توان خود ، آماده انعکاس حضور پر شور و شعور عزاداران ایلامی در مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی است.
کد خبر: ۴۹۸۶۱۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۷ 24 September 2017
به گزارش تابناک ایلام؛مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی در ایلام که با حضور جمعی از مسئولان استانی،معاونین و مدیران رسانه ی استانی برگزار شد گفت: عزاداری های تاسوعا و عاشورای حسینی نماد همدلی و همراهی مردم استان با آرمانها ی امام حسین (ع)و یاران با وفایش است و صدا و سیما ی مرکز ایلام برای پوشش این همدلی و حضور پر شور ، تمهیدات لازم را اندیشیده است .
 
 شیروی با اشاره به اینکه  رسانه استانی در ایام محرم امسال تبدیل به یک حسینیه و مجلس عزاداری امام حسین(ع) خواهد شد افزود:واحد ها ی مختلف صدا ،سیما، خبر و فضا ی مجازی با همه توان خود عزاداری ها ی مردم ایلام در روز ها ی تاسوعا و عاشورای حسینی را در سطح استانی ، ملی و بین المللی منعکس خواهند کرد.
 
 مدیر کل صدا و سیمای مرکز ایلام خواستار همکاری و همراهی مسئولین ، ائمه جمعه و جماعات ، روسای هیئت ها ی مذهبی و سایر نهاد های مربوطه برای برگزاری با شکوه مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی شد و گفت:استان ایلام در حال حاضر به یکی از قطب ها ی مذهبی کشور تبدیل شده و با توجه به حجم حضور در شبکه های سراسری و بین المللی ،انسجام و نظم و انضباط مراسم ها ی عزاداری های پارسال جزء 5 مرکز برتر کشور در زمینه انعکاس مناسب این مراسمات بودیم .
 
 در این جلسه شرکت کنندگان ضمن تاکید بر برگزاری با شکوه مراسم صبح و عصر تاسوعا ،روز عاشورا ، نماز ظهر عاشورا و شام غریبان درباره تامین نظم و انضباط ،فضا سازی و سیاه پوش کردن محل برگزاری مراسم ،استفاده از گویش های محلی در مداحی ها  و جانمایی مناسب مراسم های تاسوعا و عاشورای حسینی بحث و تبادل نظر کردند ./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار