فرمانده انتظامي استان:
فرمانده انتظامي استان عزت واحترام پلیس را در گرو رفتار او دانست وگفت: رفتار و ظاهر پليس اسلامي بايد منطبق برآموزه هاي ديني باشد.
کد خبر: ۴۹۸۴۷۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۹ 23 September 2017
فرمانده انتظامي استان عزت واحترام پلیس را در گرو رفتار او دانست وگفت: رفتار و ظاهر پليس اسلامي بايد منطبق برآموزه هاي ديني باشد.

سردار "علي اكبر جاويدان" در جمع فرماندهان و مسئولان انتظامي استان هدف نيروي انتظامي را افزايش مشاركت مردمي در راستاي برقراري هرچه بهتر نظم و امنيت در جامعه دانست و گفت: اين هدف با افزايش سطح استاندارد رفتار كاركنان در برخورد با افراد جامعه و جلب اعتماد مردمي محقق خواهد شد.

وي ادامه داد: همانگونه كه پليس وظيفه نظارت بر عملكرد و رفتار افراد جامعه را بر عهده دارد بايد از سوي ديگر، بر رفتار كاركنان خود نيز نظارت مناسب را داشته باشد.

سردار جاويدان تاكيد كرد: يك رفتار مناسب و پسنديده و كارشناسي شده در ميادين مختلف توسط مامور نيروي انتظامي مي‌تواند تاثير بسيار بالايي را در نگرش افراد جامعه نسبت به پليس و كاركنان نيروي انتظامي داشته باشد.

فرمانده انتظامي استان با اشاره به اينکه مردم پليس مقتدر مي‌خواهند و عزت پلیس در گرو رفتار اوست، گفت: رفتار و ظاهر پليس اسلامي، بايد منطبق بر آموزه‌هاي ديني باشد و بطور حتم رفتار پليس اسلامي با پليس‌ ديگر جوامع تفاوت چشمگيري خواهد داشت.

وي گفت: نيروي انتظامي حافظ امنيت پايدار در جامعه است و اين امنيت به مدد تلاش هاي بي وقفه و شبانه روزي کارکنان مجموعه انتظامي به دست آمده و در مقابل فراهم ساختن بستر مناسب براي فعاليت هاي پليس نياز به همکاري ساير ارگان ها است.

اين مقام ارشد انتظامي استان با تاکيد بر تقويت بنيان‌هاي معرفتي در مجموعه نيروي انتظامي بيان داشت: پليس حافظ ارزش‌ها و دستاوردهاي انقلاب اسلامي است، لذا پليس جامعه اسلامي بايستي پليس متکي به ايمان و معتقد به ارزش‌هاي والاي اسلامي باشد.

فرمانده انتظامي گلستان تقويت باورها و اعتقادات ديني و مذهبي را در حفظ و صيانت از کارکنان به عنوان يک اصل بسيار مهم قلمداد کرد و گفت: تمام تلاش و همت پليس بر اين است تا حد توان اين صيانت‌ها و اقدامات پيشگيرانه را سر و سامان دهيم تا شاهد کمترين شکست‌ها و معضلات در مجموعه نيروهاي مسلح باشيم.

وي در پايان ابراز كرد: مهمترين عامل صيانت از كاركنان در نيروي انتظامي رسيدن به نقطه اي است كه كاركنان با توجه به آموزه‌هاي ديني به خودكنترلي برسند و با توكل به الطاف پروردگار به روزي برسيم كه كمترين آسيب و جرایم را در بين كاركنان شاهد باشيم.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار