بازگشت به 8سال قبل!
وضعیت عدم تیم داری تیم والیبال میزان خراسان پس از انحلال موسسه میزان به طور رسمی اعلام شد و آینده والیبال خراسان بار دیگر پس از سال ها وارد مسیر تاریکی شد.
کد خبر: ۴۹۸۲۶
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱ 19 June 2015
«جبار قوچان‌نژاد»، سرمربی سابق میزانی ها که به عنوان مشاور مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی پیگیر تعیین وضعیت تنها نماینده لیگ برتری استان شده است، در این رابطه می گوید: احساس می کنم به 8سال قبل بازگشتیم و دوباره مانند آن زمان باید برای پیدا کردن اسپانسر تلاش کنیم؛ هرچند اگر همین الان اسپانسری پای کار بیاید چون والیبال استان در مسیر خوبی قرار گرفته می توان این موفقیت ها را ادامه داد.
او تاکید می کند: صبوریان، مدیرکل ورزش و جوانان استان تمام تلاش خود را در این زمینه می کند اما بازوان اصلی اداره کل هیات های ورزشی هستند ولی در رابطه با این موضوع هیات والیبال استان هیچ گامی برنمی دارد و مدت هاست که با پیشکسوتان و ورزشکاران این رشته رابطه خوبی ندارد.
قوچان‌نژاد ادامه می‌دهد: اگر قرار است والیبال خراسان درست شود باید آن را از راس اصلاح کرد. 4ماه است که مشخص شده میزانی در کار نیست اما رییس هیات والیبال استان هنوز می گوید وضعیت این تیم مشخص نیست. حتی فدراسیون والیبال هم این هیات را قبول ندارد و پیشکسوتان این رشته قصد دارند با ارسال نامه ای اعتراض خود را به مدیرکل ورزش استان نشان دهند.
او در خصوص پیگیری هایش در رابطه با شرایط تنها نماینده لیگ برتری استان نیز می گوید: اقداماتی در این زمینه داشتیم و حتی به سبزوار رفتم و با شخص میرعلی، مدیرعامل موسسه ثامن الحجج(ع) صحبت هایی داشتیم که هنوز پاسخی نگرفتیم و از طرف دیگر با بانک صادرات مذاکراتی کردیم و سراغ خیلی ها رفتم که جلوبیایند و از سهمیه استان حمایت کنند که در مجموع کورسوی امیدی در این زمینه وجود دارد.
سرمربی سابق تیم والیبال میزان خراسان نیز در رابطه با پیشنهاداتش برای فصل آینده اظهار می کند: از 4تیم لیگ برتری پیشنهاد دارم که با 2تیم مذاکرات جدی داشتم و حتی به توافقات اولیه هم رسیده ام ولی با تمام این وجود اگر شرایط در استان خراسان رضوی فراهم شود و تکلیف سهمیه والیبال خراسان مشخص شود حاضرم در شهر خودم کار کنم و قطعا همه چیز تا پایان ماه مشخص می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار