۲۱۱ نفر از نیازمندان و افراد بی‌بضاعت استان تهران در قالب طرح «مهر درخشان رضوی» به بارگاه مطهر امام علی بن موسی الرضا(ع) مشرف شدند.
کد خبر: ۴۹۶۹۴۵
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴ 20 September 2017
به گزارش تابناک : این گروه از زائران که بیشتر آن‌ها بانوان نیازمند و محروم تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی بودند با کمک و همکاری معاونت امداد مستضعفان آستان قدس رضوی، برای نخستین بار به زیارت حضرت ثامن‌الحجج علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) مشرف و از فیض زیارت این امام رئوف بهره‌مند شدند.

حبیب کیهان سرپرست این گروه از زائران زیارت اولی با اشاره به اسکان آنها در زائر شهر رضوی، گفت: امکانات رفاهی بسیار خوبی در این مکان برای زائران فراهم شده و زائران با کمال آرامش در این محل اسکان دارند و از امکانات آن استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به هزینه‌های بالای اسکان زائران در شهر مشهد، گفت: احداث این زائر شهر زمینه اسکان آسان و کم‌هزینه را برای زائران محروم و نیازمند که قادر به پرداخت هزینه‌های هنگفت اسکان را ندارند، فراهم کرده است.

 این گروه از زائران به مدت سه روز در شهر مقدس مشهد حضور دارند و در این مدت ضمن بهره‌مندی از فیض زیارت امام مهربانی‌ها و برنامه‌های فرهنگی-تبلیغی حرم مطهر رضوی در رواق دارالهدایه، میهمان خوان پربرکت این امام رئوف در مهمانسرای حضرت نیز می‌شوند.






منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار