مدیرکل کمیته امداد امام ره خبر داد
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام گفت: 70 هزار نیازمند این استان در طول ماه مبارک رمضان با مشارکت افراد خیر و نیکوکار اطعام می شوند.
کد خبر: ۴۹۵۷۵
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۱ 18 June 2015
ضیا رضایی بااعلام این خبر گفت: از این تعداد، 42 هزار نفر مددجویان زیر پوشش و مابقی نیز سایر افراد نیازمند استان هستند.

وی ادامه داد: اطعام این افراد نیازمند در ماه میهمانی خدا بصورت جیره خشک و یا یک وعده غذای گرم انجام می شود که بخش زیادی از هزینه آن را نیکوکاران تقبل کرده اند.

رضایی همچنین از اجرای طرح مفتاح الجنه با هدف جلب کمک به نیازمندان در ماه رمضان امسال خبر داد و تاکید کرد: در اجرای این طرح از افراد خیر و نیکوکار و مسوولان استان برای بازدید از خانواده های مددجویان بمنظور کمک به این افراد دعوت می شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام یادآور شد: علاوه بر این، در هفته کمک به نیازمندان که از 15 تا 21 ماه مبارک رمضان نامگذاری شده این نهاد آمادگی کامل برای جمع آوری کمک های مردم برای توزیع بین نیازمندان را دارد.

وی یکی دیگر از برنامه های مهم این نهاد در ماه رمضان را طرح حامی یابی اعلام کرد و گفت: در این طرح امدادگران این نهاد بویژه در لیالی قدر با استقرار در اماکن مقدس، نسبت به جذب حامی برای ایتام اقدام می کنند.

رضایی خاطر نشان کرد: همچنین این طرح به منظور مشارکت و جلب هر چه بیشتر خیران در پایانه مرزی مهران نیز به مرحله اجرا در می آید تا زایرین عتبات عالیات نیز در این طرح مشارکت کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام افزود: این نهاد همچنین در روز جهانی قدس و عید فطر پایگاه های جمع آوری کمک برای نیازمندان و همچنین جمع آوری فطریه را در مناطق مختلف استان مستقر خواهد کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار