دو خبر از کمیته امداد
کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد در دو خبر جدا اعلام کرد 3050 بسته تحصیلی بین دانش آموزان تحت پوشش توزیع کرده است و از دریافت وام اشتغالزایی توسط 238 مددجو خبر داد.
کد خبر: ۴۹۳۹۰۵
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸ 14 September 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد در دو خبر جدا اعلام کرد 3050 بسته تحصیلی بین دانش آموزان تحت پوشش توزیع کرده است و از دریافت وام اشتغالزایی توسط 238 مددجو خبر داد.
توزیع 3050 بسته تحصیلی بین دانش‌آموزان تحت حمایت
3050 بسته تحصیلی به ارزش سیصدو پنجاه میلیون تومان بین دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویر احمد توزیع می شود.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد کهگیلویه و بویر احمد در مورد چگونگی توزیع بسته های تحصیلی در بین دانش آموزان نیازمند تحت حمایت این نهاد توضیحاتی ارائه داد.
 
توزیع 3050 بسته تحصیلی بین دانش‌آموزان تحت حمایت/ پرداخت 238 وام اشتغالزایی به مددجویان 

محمدنظری با اشاره به در پیش بودن سال تحصیلی جدید و نیازمندی دانش آموزان مددجو به لوازم تحریر گفت: امسال 3 هزار و 50 بسته تحصیلی با همکاری موسسه خیریه حضرت رقیه(س) و با هدف خدمت رسانی به دانش آموزان نیازمند توزیع می شود.
وی با بیان اینکه ارزش هر بسته تحصیلی صد هزار تومان است ، ادامه داد: بسته های تحصیلی یاد شده،شامل کیف، دفتر و لوازم التحریر است که در بین دانش آموزان مناطق محروم با ضریب محرومیت هشت توزیع می شود.
نظری با اشاره به اینکه در سال جاری، سه هزار و 200 دانش آموز در این مناطق مشغول به تحصیل می شوند، از همه مردم نیکوکار و دستگاه‌های اجرایی استان خواست تا در تأمین این بسته‌های تحصیلی و رفع احتیاجات دانش آموزان نیازمند، نهادهای حمایتی از جمله کمیته امداد را یاری کنند.
وی عنوان کرد: هم اکنون کار توزیع بسته های تحصیلی آغاز و تا پیش از شروع سال تحصیلی جدید تمامی آنها بین دانش آموزان نیازمند مناطق یاد شده توزیع خواهد شد.
238مددجوی گچسارانی وام اشتغال و کارگشایی دریافت کرده اند
238مددجوی تحت حمایت کمیته امداد شهرستان گچساران از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از 499 میلیون تومان وام اشتغال و کارگشایی دریافت کرده اند.
رئیس کمیته امدادشهرستان گچساران به تشریح عملکرد این نهاد در سال جاری پرداخت.
قباد قربانی، رئیس کمیته امداد شهرستان گچساران با بیان اینکه از ابتدای سال جاری، 238 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان وام اشتغال و کارگشایی دریافت کرده اند، گفت: از این مبلغ، 323 میلیون و 582 هزار تومان به 90 مددجوی متقاضی وام اشتغال و 176 میلیون تومان تسهیلات کارگشایی به 148 مددجوی دیگر اعطاء شده است.
وی توانمند سازی خانواده‌های مددجو با ایجاد اشتغال و خودکفایی آنها را یکی از مهمترین برنامه های کمیته امداد دانست که با توجه به ظرفیت مناطق و استعداد مددجویان در نقاط مختلف استان انجام می گیرد.
 
توزیع 3050 بسته تحصیلی بین دانش‌آموزان تحت حمایت/ پرداخت 238 وام اشتغالزایی به مددجویان

قربانی افزود: در مدت یاد شده 34 میلیون و 858 هزار تومان در بخش خدمات فرهنگی شامل اردوهای زیارتی، سیاحتی، آموزش خانواده، هزینه های جاری دانشجویی و دانش آموزی پرداخت شده است.
وی از جذب 418 میلیون و 572 هزار تومان کمک های مردمی و صدقات در شش ماهه نخست امسال خبر داد و عنوان کرد: در این مدت، هزار و 664 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد شهرستان گچساران با مبلغ 146 میلیون و 158 هزار تومان خدمات بهداشتی و درمانی ارائه شده است.
قربانی با بیان اینکه، 51 میلیون تومان به 17 نوعروس مددجو برای خرید جهیزیه پرداخت شده است، ادامه داد: از ابتدای سال جاری تا کنون، 37 میلیون و 890 هزار تومان کمک های مردمی به 279 مددجو اعطاء شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار