رئیس هیات فوتبال استان بوشهر گفت: با وجود منابع غنی نفت و گازدر این استان و فعالیت صنایع بزرگ مرتبط با این منابع، ورزش استان بویژه فوتبال سهم چندانی از این صنایع ندارد.
کد خبر: ۴۹۲۵۱
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۴ 17 June 2015
تابناک بوشهر: محمد نجفی چهارشنبه در جمع مربیان ورزش فوتبال دشتستان افزود:ضروری است که با تدبیر مدیریت ارشد استان، نمایندگان مجلس و فرمانداران شهرستانها زمینه استفاده ورزش از حمایت این ظرفیت ها نظیر شرکت های گاز، نفت ،پتروشیمی و نیروگاه فراهم شود.

وی بیان داشت: امروز فوتبال استان بوشهر نیاز دارد تا با تلاش و همدلی همه اقشار و مسئولین این ورزش احیاء و زنده شود .

نجفی تصریح کرد: با داشتن اختلاف سلیقه در کنار همدیگر می تواینم کارهای بزرگتری را انجام دهیم و موجب ارتقای ورزش استان بویژه ورزش فوتبال در سطح ملی باشیم.

وی با ارائه گزارشی از ورزش های حرفه ای در استان بوشهر گفت: فوتبال این استان برای برون رفت از وضعیت کنونی نیازبه توسعه مدارس آکادمی و تخصصی در این رشته ورزشی دارد.

رئیس هیات فوتبال استان بوشهر یادآور شد: استان در سطح فوتبال پایه ای در سنین 12 سال ، 13 سال و نوجوانان شاهد حضور 10 بازیکن برتر در سطح تیم های ملی فوتبال است.

نجفی گفت: گناه مردم استان بوشهر چیست که برخی از صنایع بزرگ کشور همچون فولاد و تراکتورسازی و دیگر تیم ها می توانند در حمایت از ورزش فوتبال منطقه خود سهم داشته باشند ولی صنایع بسیار غنی استان بوشهر سهم چندانی در حمایت از ورزش استان ندارند.

وی گفت: ما می خواهیم امید به توسعه و تعالی ورزش استان بوشهر را با حمایت استاندار بوشهر در استان فراهم کنیم.

نجفی خاطر نشان کرد: شهرستان دشتستان سهم بسیار بزرگی در فوتبال پایه استان بوشهر و کشور داشته است وزمانی پیشرو در این ورزش بوده است و امروز نیز شاهد حضور ورزشکاران و داوران حرفه ای ورزش فوتبال دشتستان در سطح ملی هستیم.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار