مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان رضوی گفت: سرویس‌دهی خودرویی مدارس مشهد در سال تحصیلی 94-93 از طریق 7 هزار راننده با نظارت 50 گروه بازرسی انجام شد که مدیریت این مجموعه اقدامی ارزشمند است.
کد خبر: ۴۹۲۲۸
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۹ 17 June 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از اداره‌کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، سیدمجتبی علوی‌مقدم در مراسم تجلیل از شرکت‌های مجری سرویس مدارس مشهد اظهار کرد: سرویس‌دهی ایمن، سریع و ارزان به دانش‌آموزان یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های والدین، متولیان آموزش و پرورش، شهرداری و حتی دولت است.

وی گفت: این دغدغه با برنامه‌ریزی صورت گرفته توسط دست‌اندرکاران امر و ساماندهی سرویس‌های مدارس رو به کاهش است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان رضوی ادامه داد: مشهد نیز در همین ارتباط با تلاش رانندگان، نیروی انتظامی، مدیران آموزش و پرورش، شهرداری و در مجموع با همت، تلاش و کار گروهی در سطح کشور خوب درخشید.

وی افزود: سرویس‌دهی خودرویی مدارس مشهد در سال تحصیلی 94-93 از طریق 7 هزار راننده با نظارت 50 گروه بازرسی انجام شد که مدیریت این مجموعه اقدامی ارزشمند است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد نیز در این مراسم گفت: سوابق عملکردی شرکت‌های سرویس خودرو مدارس بر ادامه همکاری با آنها تاثیرگذار است.

علی‌اصغر نیشابوری افزود: هم‌اکنون وضعیت سرویس مدارس در مشهد در حد قابل قبولی است ولی هنوز تا رسیدن به وضعیت مطلوب فاصله داریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار