رئیس هیئت ورزش‌های رزمی خراسان رضوی گفت: در ایام ماه مبارک رمضان، جام پیشکسوتان هنر‌های رزمی در مشهد مقدس برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۹۲۲۳
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۵ 17 June 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی علی اسکندری در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: بنا بر برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته با‌ توجه به نزدیک شدن به ایام ماه مبارک رمضان به‌دنبال این هستیم که مسابقات جام رمضان را با حضور اغلب شهرستان‌ها و در بالاترین سطح کیفی برگزار کنیم.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی خراسان رضوی افزود: بنا بر رایزنی‌های صورت گرفته با فدراسیون ورزش‌های رزمی قرار است خراسان رضوی میزبان مسابقات کشوری در دو سبک بوکسینگ در چهار رده باشد که هم‌اکنون تمامی مسائل و موانع آن برطرف شده و منتظر تائید نهایی فدراسیون هستیم که این مسابقات پس از ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

اسکندری بیان کرد: در ماه مبارک رمضان مسابقه‌ای تحت عنوان جام پیشکسوتان هنر‌های رزمی به صورت استانی برگزار می‌شود؛ این جام با هدف یاد کردن از سید حسن یحیوی یکی از بزرگان هنر‌های رزمی خراسان رضوی است که این دور از مسابقات به صورت فردی در سبک هنر‌های رزمی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون در فدراسیون ورزش‌های رزمی افزون بر 80 سبک ورزش‌های رزمی وجود دارد که از این تعداد افزون بر 20 سبک در خراسان رضوی چه در باشگاه‌ها و چه در مراکز دیگر در حال اجرا است.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی خراسان رضوی گفت: در مسابقات جام رمضان براساس ثبت‌نام‌هایی که تاکنون انجام شده و پیش‌بینی‌های صورت‌گرفته تمام 20 شهرستان فعال در ورزش‌های رزمی خراسان رضوی و مشهد مقدس در این دور از مسابقات شرکت می‌کنند که در مجموع مسابقات جام رمضان ورزش‌های رزمی خراسان رضوی با حضور 22 تیم در 4 رده سنی برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار