رئیس اتحادیه تولیدکنندگان پوشاک مشهد گفت: توسط بازرسان اتحادیه به تمامی واحدهای تولید کننده و توزیع کننده پوشاک تذکرات جدی در خصوص پوشاک غیراسلامی داده شده است و با واحدهای متخلف برخورد شدیدی خواهد شد.
کد خبر: ۴۹۲۱۴
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۸ 17 June 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی محسن مرادی، رئیس اتحادیه تولیدکنندگان پوشاک مشهد در گفتگو با خبرنگار صبح توس با بیان اینکه در آستانه فصل تابستان با ارائه البسه مغایر با موازین جمهوری اسلامی بشدت برخورد خواهیم کرد گفت: متأسفانه بدلیل رکود بازار پوشاک برخی از فروشندگان بصورت غیرمجاز اقدام به فروش البسه ناهنجار و مغایر با اصول اسلامی و ایرانی می نمایند.

وی ادامه داد: توسط بازرسان اتحادیه به تمامی واحدهای تولید کننده و توزیع کننده پوشاک تذکرات جدی در خصوص پوشاک غیراسلامی داده شده است و با واحدهای متخلف برخورد شدیدی خواهد شد.

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان پوشاک مشهد بیان داشت: سعی ما بر این بوده تا پوشاک نامناسب در مراکز فروش مرکزی شهر مشهد عرضه نشود تا بتوانیم مانعی در ترویج فرهنگ غربی در پایتخت معنوی جهان اسلام باشیم.

وی افزود: در مناطق دوازده گانه مشهد نظارت و بازرسی اتحادیه تولیدکنندگان پوشاک مشهد مستمر ادامه دارد و مردم نیز می‌توانند در صورت بروز مشکل و تخلف با شماره ۳۸۴۰۷۲۱۴ و شماره همراه ۰۹۱۵۵۱۱۴۸۵۷ تماس حاصل نمایند.

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان پوشاک مشهد در پایان خواستار برخورد جدی پلیس نیروی انتظامی بخصوص پلیس امنیت اجتماعی در برخورد با عرضه‌کنندگان و تأمین کنندگان البسه نامناسب به منظور گسترش اخلاق و فرهنگی اسلامی ایرانی در جامعه شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار