مدیرکل تعاون مازندران گفت: تعاونی های استان در چهارسال اخیر بیش از ۷۶ میلیون دلار محصولات تولیدی صادر کرده اند.
کد خبر: ۴۹۱۶۲۷
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴ 10 September 2017
به گزارش تابناک : کامران اصغری صبح یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: توانمندی های بخش تعاون علی الخصوص در استان مازندران بر کسی پوشیده نیست و صادرات بالای تعاونی ها و تجلیل از ۷ شرکت تعاونی بعنوان تعاونی برتر صادراتی ملی گواه این مهم است.
وی افزود: دولت تدبیر و امید با ایجاد بستر بسیار مناسب پسا برجام موجب شده تعاونی های مازندران در این چهار سال بیش از ۷۶ میلیون دلار محصولات تولیدی ، کشاورزی ، صنعتی و... به کشورهای خاورمیانه ، آسیایی ،اروپایی و کشورهای عربی صادرات داشته باشند.
اصغری ادامه داد: در دولت یازدهم با عملکرد مطلوب این اداره کل به همراه اتاق تعاون شاهد ایجاد آرامش در بخش تعاون بوده ایم و کیفیت را بر کمیت ترجیح داده ایم.
اصغری با تأکید بر ضرورت حمایت همه جانبه از بخش تعاون خاطرنشان کرد: تعاون باید بیش از آنچه هست رشد پیدا کند و تاکید مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی راهی درست برای رفع نابرابری ها می باشد و تعاونی ها راه بی بدیل رفع نابرابری ها هستند.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران تصریح کرد: ظرفیت بالایی برای ایستادن بیشتر بر پای خود داریم و تعاونی ها می توانند چنین بستری را در استان و کشور فراهم کنند.
اصغری افزود: محصولات صادراتی از قبیل ماهیان خاویاری و خاویار، تخم مرغ، محصولات کشاورزی، معدنی، صنعتی، خوراک دام و طیور و ماشین آلات مرتبط، کاغذ تست لاینر و کاغذ فلوتینگ و ... از جمله اقلام صادراتی توسط این شرکت های تعاونی به کشورهای هدف صادر گردیده اند.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران در پایان تأکید کرد: همه ما باید برای توسعه استان به تعاون اهمیت بیشتری بدهیم تا بتوانیم برای تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال تلاش کنیم.





منبع : مهر 


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار