همزمان با ماه رمضان برگزار می شود؛
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل از برگزاری سلسله نشست‌های « نور امید» همزمان با ماه رمضان در این استان خبر داد.
کد خبر: ۴۹۱۲۹
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۱ 17 June 2015

به گزارش مهر، نادر سقا در جمع خبرنگاران خبرگزاری های اردبیل تصریح کرد: نشست های نور امید با هدف ایجاد زمینه تبادل آرا و عقاید به رویکرد به مهمترین و اساسی ترین موضوعات روز جامعه برگزار می شود.

وی با یادآوری استقبال گسترده از این برنامه در سال گذشته از برگزاری آن در سال جاری در مساجد استان و با همکاری و مشارکت کانون های فرهنگی مساجد خبر داد.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان با اذعان به فعالیت ۴۳۰ کانون مساجد در مساحد استان اضافه کرد: کانون های مساجد ظرفیت قابل توجهی برای برگزاری برنامه های فرهنگی هنری را دارند و به همین دلیل در سال جاری مشارکت در برگزاری نشست در دستور کار قرار گرفت.

سقا از دیگر برنامه های دبیرخانه کانون مساجد در ماه رمضان را مشارکت در غبار روبی مساجد، برگزاری طرح سمیر با مضمون تفسیر ساده و روان قرآن و ۱۰۰ مورد جز خوانی عنوان کرد.

وی گفت: در عین حال در ۲۳ امین سال متوالی طرح ۴۰ حدیث در سال جاری با محوریت شعار سال و استفاده از احادیث ائمه این طرح در کانون های فرهنگی استان برگزار می شود.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: در این ایام طرح قرآنی ۱۴-۴۹ با محوریت سوره یس برگزار خواهد شد و علاوه بر این ۲۵ مبلغ از حوزه علیمه قم به مناطق محروم و روستایی استان اعزام می شود.

سقا برگزاری طرح یاوران نماز، توزیع کتب دینی، پرسش و پاسخ و مشاوره، توزیع ادعیه مهم ماه رمضان و برگزاری جشن محراب را از دیگر برنامه های پیش بینی شده دبیرخانه در ماه مبارک رمضان برشمرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار