نیک اندیش لارستانی، با تهیه و اهدای جهیزیه، ۱۴ نوعروس را به خانه بخت فرستاد.
کد خبر: ۴۹۱۱۵۲
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰ 09 September 2017
تابناک فارس به نقل از میلاد لارستان:در دهه امامت و ولایت و در آستانه عید غدیر خم؛۱۴ دختر مددجوی کمیته امداد هر کدام جهیزیه ای کامل و به ارزش ۱۴ میلیون تومان را که اهدایی نیک اندیش مقیم خارج از کشور است را دریافت نمودند .
این هدایا با اجرای ویژه برنامه ای و با حضور تعدادی از مسئولین شهرستان تقدیم گردید .در حاشیه این برنامه دلاور مدیر کمیته امداد لارستان ضمن تقدیر از این خیر نیک اندیش اظهار داشت : یکی از راههای توانمند سازی خانواده های تحت حمایت امداد،فراهم سازی زمینه ازدواج دختران آنهاست که در این راستا آماده سازی جهیزیه نقش اساسی و بنیادین را ایفا می کند .
این مقام مسئول تصریح کرد : دختران تحت حمایت پس از گذراندن کلاسهای آموزشی با بهره گیری از اساتیدی مجرب امکان دریافت جهیزیه را خواهند داشت و تلاش جهت راه اندازی ازدواجهای پایدار و موفق از اهداف این کلاسهاست .
ارزش ریالی این جهیزیه که شامل یخچال با مخزن آب سرد،لباسشویی اتومات،جاروبرقی،سرویس قابلمه سرامیک،اتوبخار،تلویزیون ال ای دی ۳۲ اینچ،گاز فردار،غذاساز،پنکه دستی،آب میوه گیری سه کاره،فرش و سرویس کامل ظروف و ۰۰۰بود را حدود ۲ میلیارد ریال دانست .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار