اختصاصی تابناک از ادعای مضحک رسانه‌های غربی؛
طی هفته اخیر دو رسانه غربی مدعی شدند که ایران به طالبان اجازه تاسیس دفتر در مشهد داده است.
کد خبر: ۴۸۹۴۶
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۷ 17 June 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی ، وب سایت تلگراف The Telegraph مدعی شد که ایران با تأمین حداقل 4 اردوگاه آموزشی برای تروریست‌های طالبان در خاک خود از طالبان حمایت می‌کند!

این وب سایت انگلیسی  به نقل از "وال‌استریت جورنال" ادعا کرد: امروز، تروریست‌های "دولت اسلامی عراق و شرق  مدیترانه" یا Isil (نام دیگر داعش) در افغانستان ظاهر شده‌اند. اکنون که سربازان آمریکایی و ائتلاف دیگر برای عملیات نظامی در افغانستان آماده نمی‌شوند، شواهد نشان می‌دهد که ایران در مقابل دشمن مشترک یعنی "دولت اسلامی عراق و شرق مدیترانه" به طالبان کمک مالی و تسلیحاتی می‌کند.   

افتتاح دفتر طالبان در مشهد!

این رسانه‌ها همچنین مدعی شدند: ایران به طالبان اجازه داده تا در شهر مشهد دفتری افتتاح کنند. ایران اکنون دست کم 4 اردوگاه آموزشی برای طالبان در تهران، مشهد، زاهدان و کرمان ایجاد کرده است.
گفتنی است ایران در سالیان اخیر بیشترین ضربات و داغ‌ها را از ناحیه طالبان و متحجران و مرتجعان دیده و انقلاب اسلامی در صف اول مقابله با بدعتها و نسخه های جعلی از اسلام بوده و مشخص است که دشمنان و رسانه های شیطانی آنان با هدف یکی نشان دادن اسلام ناب محمدی(ص) با اسلام آمریکایی و در تداوم پروژه های اسلام ستیزی و ایران هراسی خود، به ایجاد چنین موجهای کاذبی روی بیاورند.
منبع: تابناک
برچسب ها: طالبان ، داعش ، مشهد ، تلگراف
مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
دکتر مرادی استاد دانشگاه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
سلام. خواهش می کنم این قدر ساده انگار نباشید.لطفا از مسئولان پیگیری کنید. سابقه اشتباه بین مسئولان هم بوده.
افخمی
|
United States
|
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
بااابااا دکتر ، بااابااا استاد ، بااابااا دانشگاه ، نظرت خوبه ولی اسمت باعث میشه آدم با خودش بگه ببین ما با کیا شدیم هشتاد میلیون
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
به جای این طور پیام گذاشتن یک چیز به دردبخور می ذاشتی
ایمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
افخمی عزیز . کارخوبی کرده که نوشته استاد دانشگاهه . خب هست منم میشناسمش. شما هم حسادت نکن یه روزی شاید شمام رشد کردی. حالا بگو حرف حسابت چیه
افخمی
|
United States
|
۰۳:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
ایمان عزیز حرف من اینه که:
اولا افرادی که به پایگاه های خبری سر می زنند اکثرا افراد اهل مطالعه هستند و نیازی نیست مدرک تحصیلیشون رو اعلام کنند همین که اومده اینجا رو خونده و نظر گذاشته یعنی به احتمال زیاد فردی است اهل مطالعه.
دوما مهم خود نظر است نه میزان با سوادی فردی که نظر را گذاشته، نظری که ارزشمند است مهم نیست از زبان چه کسی با چه میزان تحصیلات برآمده است.
سوما من به ایشان حسادت نورزیدم هر مسخره کردنی همراه با حسادت نیست برخی مواقع مسخره کردن سازنده است مثل کاریکاتور
راستی فاصله کامنت شما با کامنت قبل شما فقط 3 دقیقه است نکنه یه نفر هستید؟ در پایان همانطور که شما برای من آرزوی رشد کردید من هم برای شما همین آرزو را دارم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار