رئیس اتحادیه تولید شیرینی اصفهان:
تابناک: رئیس اتحادیه شیرینی و گز اصفهان گفت: با توجه به رایزنی‌های صورت گرفته در زمینه قیمت فروش زولبیا و بامیه در ماه مبارک رمضان ۹ هزار و ۵۰۰ تومان و با قیمت واحد در سراسر اصفهان به فروش می‌رسد.
کد خبر: ۴۸۸۹۶
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸ 17 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، مهدی رهگذر، با اشاره به افزایش قیمت زولبیا و بامیه در ماه مبارک رمضان و دلیل آن اظهار داشت: این هزینه با محاسبه بر مواد اولیه و هزینه‌های جانبی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: رایزنی‌های بسیاری در مورد قیمت فروش زولبیا و بامیه در ماه مبارک با اتاق بازرگانی رمضان داشته‌ایم اما این رایزنی‌ها تاکنون جوابی نداده‌ و برای هماهنگی با فروشندگان این شیرینی به مبلغ 9 هزار و 500 تومان و با افزایش 15 درصدی به فروش می‌رسد.

رئیس اتحادیه تولید و فروش شیرینی و گز اصفهان کرد: متاسفانه برای خرید مواد اولیه تولید کنندگان یارانه خاص در این زمینه ندارند و این موضوع سبب افزایش قیمت آن می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر این مبلغ به دلیل هماهنگی با سایر فروشندگان از سوی اتحادیه اعلام شده اما هنوز اتاق بازرگانی قیمت خاصی اعلام نکرده است.

رهگذر با اشاره به فروشندگانی غیر مجازی که در این ماه به فروش زولبیا و بامیه مبادرت می‌کنند، گفت: از سوی اتحادیه با فروشندگانی که در غیر قنادی‌ها اقدام به فروش زولبیا و بامیه می‌کنند، برخورد شدید می‌شود، اما مردم نیز به دلیل مسائل بهداشتی نباید از آنها خریداری کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار