سیروس شهبازی درگفتگو با تابناک:
مدیرعامل شرکت گاز استان گفت: با به ثمر رسیدن پروژه های گازرسانی در دست اجرا طی دو سال آینده همه شهرها و نیز کلیه روستاهای بالای 20 خانوار استان از مزایای گاز طبیعی بهره مند خواهند شد و ضریب نفوذ گازرسانی روستایی استان به بالای 90 درصد خواهد رسید.
کد خبر: ۴۸۸۳۸۶
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴ 03 September 2017
مهندس سیروس شهبازی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:تا سال 92 مجموعا 213 روستای استان به شبکه گاز طبیعی متصل بودند که این میزان هم اکنون به 907 روستا رسیده است.

وی خاطر نشان کرد: علاوه بر این گازرسانی به بیش از 500 روستا در دست اجرا و عملیات گازرسانی به 552 روستا نیز در مرحله پیمان سپاری می باشد.

شهبازی تصریح کرد:در هفته دولت چندین طرح گازرسانی به بهره برداری رسید که از جمله این طرحها، گازرسانی به شهر حمیل با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال که زمینه بهره مندی 400 خانوار ساکن در این شهر از مزایای گاز طبیعی را فراهم می کند. 

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه به اقدامات گسترده انجام گرفته در زمینه گازرسانی به شهرها و روستاهای استان در دولت تدبیر و امید اشاره کرد و گفت: در طول 4 سال گذشته 5 شهر و قریب به 700 روستای استان با صرف هزینه ای بالغ بر 4 هزار میلیارد ریال از نعمت گاز طبیعی به عنوان یک سوخت پاک و مطمئن بهره مند شده اند.

لازم بذکر است که 99 درصد جمعیت شهری و 55 درصد جمعیت روستایی استان از گاز طبیعی، بهره مند هستند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار