برنامه‌های رسانه ملی در شبکه استانی خراسان رضوی در ماه مبارک رمضان تشریح شد
مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی در تشریح جزئیات برنامه‌های شبکه استانی در ماه مبارک رضوی از پخش سریال‌های مردان آنجلس، ترش و شیرین و کلاه قرمزی 94 در شبکه استانی نام برد.
کد خبر: ۴۸۷۴۵
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۳ 16 June 2015
از بزرگترین افطار تلویزیونی تا کلاه قرمزی در ماه رمضان سیمای خراسان رضوی

به گزارش تابناک خراسان رضوی، حجت الاسلام علی نهاوندی امشب در نشست خبری که در ارتباط با ویژه برنامه‌های شبکه استانی خراسان رضوی در ماه رضوی برگزار شد، اظهار کرد: امسال با برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری‌ها، فضایی با نشاط معنوی در شبکه استانی تدارک دیده شده است.

وی افزود: در این راستا جلسات تفسیر حضرت آیت‌الله علم‌الهدی هر روز از شبکه استانی پخش می‌شود که به تفسیر سوره حضرت محمد(ص) می‌پردازند و همچنین طرح مباحث اخلاقی از سوی امام جمعه مشهد نیز از شبکه خراسان رضوی پخش می‌شود.

نهاوندی بیان کرد: ویژه برنامه افطار امسال مانند سال‌های گذشته با بزرگترین دکور در بین مراکز استانی طراحی شده و رویکرد ما سبک زندگی است و به دنبال برندسازی این برنامه‌ها هستیم.

وی با اشاره به پخش برنامه سفره‌های همدلی برای سومین سال از شبکه استانی،‌افزود: نام این برنامه با شعار امسال نیز مطابقت دارد و مجریان استانی و ملی در این ویژه برنامه حضور پیدا می‌کنند.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی تصریح کرد: به دلیل مزیت نسبی که در شهر مشهد و استان داریم این اقتضا را مورد توجه قرار می‌دهیم که برنامه سحر از حرم امام رضا(ع) تحت عنوان بهار مهربانی پخش شود.

نهاوندی ادامه داد: ترتیل‌خوانی قرآن کریم نیز برای شبکه یک و قرآن توسط شبکه خراسان رضوی تدارک دیده شده و در ماه رمضان پخش می‌شود و با تعاملی که برقرار شده امیدواریم تا نیمه ماه رمضان برنامه‌های اذان‌گاهی خود را از حرم رضوی به صورت دائم داشته باشیم.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از برنامه‌های ما جنگ رمضان است که به پارک‌های مشهد مقدس و شهرستان‌های استان مراجعه می‌کند و همچنین موضوع نمایشگاه قرآن را نیز برنامه‌ریزی کردیم و به آن می‌پردازیم ضمن اینکه مستندی نیز با نام کیمیای سعادت در ارتباط با قاریان قرآن در ماه مبارک پخش می‌شود.

وی در ارتباط با برنامه‌های رادیویی نیز گفت: برنامه پیک سحری نیز به مدت 90 دقیقه تنظیم شده و ترتیل قرآن کریم نیز در دو بخش روی آنتن می‌رود.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی تصریح کرد: در شب قدر نیز برنامه‌ریزی جامعی انجام شده است تا بتوانیم ویژه‌برنامه‌های این شب را در حرم رضوی پوشش دهیم.

همچنین به گزارش فارس، نهاوندی عنوان کرد: طبق نظرسنجی‌های صورت گرفته شبکه استانی خراسان رضوی دارای 67 درصد مخاطب است و موسیقی‌های ویژه برنامه سفره‌های همدلی مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است.

وی در ارتباط با کیفیت تصویری شبکه استانی گفت: شبکه استانی دارای گرافیک بسیار بالایی است و تفاوتی با دیگر شبکه‌ها از نظر کیفیت ندارد البته به دنبال این هستیم که شبکه استانی خراسان رضوی را تا پایان امسال به کیفیت اچ دی برسانیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار