مدیرکل اطلاعات استان قزوین از رونمایی کتاب آیت الله باریک بین و مساجد استان در اسناد ساواک از سری کتابهای یاران امام خبر داد.
کد خبر: ۴۸۵۴۲۴
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹ 28 August 2017
به گزارش تابناک از قزوین محمد بابایی مدیرکل اطلاعات استان قزوین ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان قزوین که در سالن شهید امامی استانداری برگذار شد اظهار کرد: تا به امروز در استان قزوین ۵ جلد کتاب موضوعی از اسناد ساواک که حاوی اطلاعاتی از انقلابیون استان قزوین بوده در قالب سلسله کتابهای یاران امام منتشر شده است.
بابایی عنوان کرد: امروز دو جلد کتاب در رابطه با اسناد ساواک از آیت الله باریک بین و همچنین و بیش از ۵۰ مسجد قزوین رونمایی می شود.
این مسئول تأکید کرد: کتاب آیت الله باریک بین به روایت اسناد ساواک شامل بخش های مختلفی  از جمله ۱۵ خرداد، سفر آیت الله باریک بین به نجف برای دیدار با امام(ره) ، تدریس در حوزه علمیه قزوین، مخالفت با حزب رستاخیز و دستگیری و تبعید سردشت است.
وی با بیان اینکه مساجد  به عنوان پایگاه های انقلاب اسلامی نقش ویژه ای در ساماندهی، رهبری و همچنین پیروزی انقلاب اسلامی داشته اند، تأکید کرد: اصلی ترین محورهای فعالیت مساجد در قزوین شامل مخالفت با رژیم شاهنشاهی، دفاع از اندیشه های امام خمینی رحمة الله ، مقابله با افکار ضد دینی و همچنین مبارزه با تهاجم فرهنگی غرب بوده است.
بابایی مساجد استان قزوین  رااز فعالترین مساجد کشور در پیش از انقلاب اسلامی و در مبارزه رژیم شاه دانست و عنوان کرد: این اسناد باید در اختیار افکار عمومی و رسانه ها قرار  بگیرد.
وی تأکید کرد: امروز دشمنان انقلاب اسلامی اهداف تاریکی را مورد بهرهبرداری قرار میدهند و موسساتی را برای تحریف انقلاب ایجاد کرده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار