مدیرکل کمیته امداد استان یزد از ساخت 41 مسکن مددجویی به مناسبت هفته دولت در یزد خبر داد.
کد خبر: ۴۸۴۷۴۳
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲ 27 August 2017
به گزارش «تابناک یزد»،محسن علیزاده، در جمع مدیران کمیته امداد استان یزد بابیان اینکه تأمین مسکن مناسب برای مددجویان فاقد مسکن یکی از رویکردهای مهم این نهاد است، گفت: مسکن و سرپناه مناسب ازجمله مهم‌ترین مسائل زندگی انسان‌ها به شمار می‌رود که تلاش داریم با ساخت، خرید، بهسازی و مقاوم‌سازی منازل خانواده‌های ساکن در مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته، اقدامات شایسته‌ای را به‌منظور توسعه و پیشرفت این مناطق انجام دهیم.

وی با اعلام آغاز عملیات کلنگ زنی و ساخت 41 مسکن مددجویی به مناسبت هفته دولت در یزد، افزود: 27 مسکن مددجویی در شهرستان‌های ابرکوه، بافق، تفت، مهریز، میبد و یزد هم‌زمان با هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد با اشاره به افتتاح بیشترین پروژه‌های مسکن مددجویی در شهرستان‌های ابرکوه و بافق، بیان کرد: 11 میلیارد و 500 میلیون ریال برای ساخت 27 مسکن مددجویی از محل اعتبارات دولتی و کمک‌های مردمی هزینه شده است.

علیزاده یادآور شد: این نهاد ساخت ۲۶۹ منزل مددجویی را برای امسال در برنامه دارد که ۲۲۴ واحد در مناطق شهری و ۴۵ در مناطق روستایی است، زیربنای هر منزل مسکونی بین ۵۰ تا ۶۰ مترمربع و سرانه در نظر گرفته‌شده برای هر واحد مسکونی در مناطق شهری ۲۵۰ میلیون ریال و روستایی ۱۵۰ میلیون ریال است.

وی با اشاره به اختصاص 142 میلیارد ریال به بخش مسکن مددجویی یزد در سال 96 گفت: بیش از هزار و ۳۰۰ مورد ساخت، تعمیرات کلی و جزئی و تکمیل واحدهای نیمه‌تمام توسط کمیته امداد استان یزد از محل اعتبارات دولتی، صدقات و مشارکت‌های مردمی در سال جاری انجام می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار