مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، با تأکید بر ضرورت احیاء مقوله های نظارت، هدایت و حمایت، گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید از فضای محض اجرایی خارج شود.
کد خبر: ۴۸۳۹۹۶
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳ 26 August 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه؛ اولین کارگاه آموزشی کارشناسان تبلیغات استان های غرب کشور( ایلام، کردستان، کرمانشاه،لرستان وهمدان)  در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه برگزار شد.

حجت الاسلام رحیم جعفری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، در این نشست گفت: یک از مهمترین اصول مبنای کار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بحث نظارت است که متأسفانه این روزها حال و هوای خوبی ندارد.

وی اصول سه گانه مبنای کار این وزارتخانه را حمایت، هدایت و نظارت برشمرد و افزود: مقوله نظارت یکی از مهمترین شرح وظایف ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و به تبع کارشناسان تبلیغات است که در عمل ممکن است هم منجر به هدایت شود و هم می توانید زمینه های حمایت را برای آن ها فراهم کنید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، تأکید کرد: زمانی که بر فعالیت کانون های تبلیغاتی نظارت می کنید منجر به این دو مقوله هدایت و حمایت هم خواهد شد.

وی تصریح کرد: مقوله های نظارت، هدایت و حمایت باید در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی احیاء شود و از این فضای محض اجرایی که کل کشور درگیر آن هستیم، خارج شود.

حجت الاسلام رحیم جعفری، با تأکید بر اهمیت و ضرورت تبلیغات و اطلاع رسانی، اظهار کرد: در دنیای امروز رسانه و تبلیغات، کلید همه تحولات و معادلات مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی دنیا است.

وی ابراز کرد: با توجه به شرایط و تحولاتی که دنیا دارد هر روز و هر لحظه با نوآوری های خود این جایگاه را مستحکم تر می کند باید حداقل سعی کنیم به لحاظ داده های ذهنی، فکری و علمی از آن ها جا نمانیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، تصریح کرد: هر چند به لحاظ عملیاتی از بسیاری از کشورها عقب هستیم و سال ها طول می کشد تا بتوانیم به آن ها برسیم اما در زمینه کسب و دریافت داده ها و رویدادها و اطلاعاتی که در جریان است باید به روز باشیم.

وی به جایگاه و اهمیت تبلیغات در عرصه جهانی و گستره اثرگذاری آن در تمامی حوزه ها اشاره و عنوان کرد: مقوله آموزش یکی از مهمترین برنامه ها برای تحقق اهداف پیش بینی شده در حوزه تبلیغات و اطلاع رسانی است.

حجت الاسلام جعفری، گفت: بحث آموزش آن هم در مدل کارگاهی که عملیاتی راهبردی، اجرایی و تأثیر گذار در کسب اطلاعات به روز دنیا است حداقل کمک می کند در بحث اطلاعات جا نمانیم و در دو مقوله دیگر باید خیلی کار کنیم که به کشورهای دیگر برسیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار