سرافراز به دنبال تغییر؛
تانباک: اصفهان با وجود ظرفیتهای فراوان و استعداد های جوان اما هیچگاه به جایگاه شایسته خود در اخبار نرسید و مردم استان تنها طی این سالها شاهد خبرهایی از جنس روابط عمومی بودند.
کد خبر: ۴۸۳۴۰
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۸ 16 June 2015
به گزارش تابناک اصفهان، سید حسین ناظر معاونت اطلاعات و اخبار شبکه اصفهان بعد از 13 سال از اصفهان رفت تا به مدیریت صدا و سیمای بوشهر برسد.

وی که سالها در حوزه اطلاعات و اخبار به ویژه در صدا وسیما فعالیت داشت با حکم رئیس سازمان صدا وسیما به مدت سه سال برای ریاست صدا و سیمای بوشهر به این استان منتقل شد.

در طول سالهایی که ناظر معاونت اطلاعات و اخبار اصفهان را بر عهده داشت، شبکه اصفهان در بخش اخبار شاهد تحول جدی و چشمگیری نبود و بیشتر روال کار در این سال ها همان روند سنتی اخبارهای صدا و سیما در اصفهان بود.

پرهیز از انتشار برخی اخبار انتقادی به ویژه اخباری که مردم در سطح جامعه و از طریق دیگر رسانه ها پیگیر آن بودند، از جمله سیاست های ناظر در صدا و سیمای اصفهان بود.

اصفهان با وجود ظرفیت های فراوان و استعداد های جوان اما هیچگاه به جایگاه شایسته خود در اخبار نرسید و مردم استان تنها طی این سالها شاهد خبرهایی از جنس روابط عمومی سازمانها بودند و گزارش یا خبرهایی که بویی از انتقاد را داشتند اجازه پخش در این سازمان را به دست نمی آوردند.

اخبار شبکه اصفهان نتوانست به عنوان یک منبع جریان ساز فکری در حیطه ارائه اخبار و اطلاعات نقش خود را ایفا کند و همواره تلاش مدیران سابق آن بر آرام جلوه دادن فضای استان حتی در شرایطی که انتقادی ترین خبرها و داغ ترین اتفاقات در سطح استان روی میداد، بودند.

با آمدن احمد سرافراز به صدا وسیمای اصفهان آن هم بعد از رفتن یا بهتر است بگوییم بازنشسته شدن، کلباسی مدیرکل قبلی سازمان، حال گویی قرار است تغییر و تحولاتی در ساختمان آجری خواجو رقم بخورد.

از جمله نشانه های این تحولات را می توان در رفتن ناظر از اصفهان دانست.

البته جای این بحث هم وجود دارد فردی که قرار است در آینده به جای ناظر سکان دار اطلاعات و اخبار صدا و سیما در اصفهان باشد، چقدر از رویه قبلی دور خواهد بود و در اندیشه طرحی نو در حوزه اخبار استان است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد مهدي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
احسنت
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار