فرمانده انتظامي شهرستان دهلران خانواده‌های شهداء را بزرگ‌ترین سرمایه‌های معنوي انقلاب دانست و گفت: خانواده شهداء مظهر صبر و شکيبايي هستند و تکريم شهداء و خانواده آنان يک ضرورت و وظيفه ديني، ارزشي و انساني براي تمامي آحاد مردم و مسئولان است.
کد خبر: ۴۸۳۱۶۷
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰ 24 August 2017

  به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ منوچهر مکی در دیدار با خانواده‌های شهيدان «فرهان علیرضایی« و «ناصر پیرانی» اظهار کرد:پاسداري از ارزش‌های نظام و حفظ خون شهداء  بسيار بااهمیت بوده و اگر جانفشاني شهدا و خانواده آن‌ها نبود امنيت امروز را نداشتيم.

وي بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تأکید کرد و افزود: با توجه به تهدیدات فراوانی که همواره از سوی دشمنان علیه کشورمان وجود دارد، انتقال ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می‌تواند کشور را در مقابل چنین تهدیداتی بیمه کند.

 وی گفت: خانواده شهداء مظهر صبر و شکيبايي هستند و تکريم شهداء و خانواده آنان يک ضرورت و وظيفه ديني، ارزشي و انساني براي تمامي آحاد مردم و مسئولان است.

 مکی خانواده‌های شهداء را بزرگ‌ترین سرمایه‌های معنوي انقلاب دانست و گفت: خانواده شهداء مظهر صبر و شکيبايي هستند و تکريم شهداء و خانواده آنان يک ضرورت و وظيفه ديني، ارزشي و انساني براي تمامي آحاد مردم و مسئولان است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار