مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از صدور کارت ویژه پوشش رسانه ای برای خبرنگاران فعال حوزه ورزش و جوانان استان کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۴۸۲۱۵۷
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰ 22 August 2017
مدیر روابط عمومی ورزش و جوانان استان کرمانشاه خبر داد:
کارت پوشش رسانه ای ویژه خبرنگاران حوزه ورزش و جوانان استان کرمانشاه صادر می شود

به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان استان کرمانشاه؛بهمن اختیاری صبح امروز اظهار کرد:این کارت ها قرار است تا پایان شهریور ماه جهت آندسته از خبرنگارانی که در حوزه ورزش و جوانان فعالیت دارند صادر شود.

وی افزود:تاریخ اعتبار این کارت ها تا پایان اسفند خواهد بود و خبرنگاران برای دریافت آنها باید معرفی نامه و کارت خبری رسانه متبوع خویش را ارائه نمایند.

وی با اشاره به اینکه در گذشته نیز چنین اقدامی صورت گرفته است افزود:در این سری جدید تنها برای خبرنگارانی کارت ویژه پوشش رسانه ای صادر خواهد شد که در سالهای اخیر حضور مستمر در یک رسانه داشته باشند و در ادامه نیز با نشریه معرفی شده همکاری خود را ادامه دهند.

اختیاری تسهیل در فرایند پوشش رسانه ای رویدادهای حوزه ورزش و جوانان،استفاده رایگان از برخی اماکن ورزشی و ساماندهی خبرنگاران حوزه ورزش و جوانان را از اهداف این اقدام ذکر کرد.

وی افزود:بزودی فراخوان جهت ثبت نام دریافت این کارت از طریق همین پایگاه اطاع رسانی و همچنین کانال تلگرامی kshmsynews@ صادر خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار