دبیر هیئت تیراندازی استان اصفهان:
تابناک: دبیر هیئت تیراندازی استان اصفهان گفت: تهیه اسلحه شخصی به طور جداگانه برای تیراندازان با مبالغ گران 18 تا 20 میلیون تومان بسیار دشوار است و از این رو تیراندازان با مشکلات زیادی برای تهیه اسلحه مواجه هستند.
کد خبر: ۴۸۰۵۳
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۱ 15 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، مسعود وفاپور اظهار کرد: در رشته‌های اهداف ثابت و تیراندازی به اهداف پروازی، سالن و خط آماده در اختیار داریم اما به دلیل نداشتن اسلحه به میزان کافی و مشکل خرید اسلحه‎‌های گران‌قیمت به طور جداگانه از سوی تیراندازان با مشکلاتی مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه در رشته‌های اهداف ثابت (تفنگ و تپانچه بادی) و تیراندازی به اهداف پروازی با کمبود اسلحه مواجه هستیم، تاکید کرد: هر تیراندازی که در سطح ملی فعالیت می‌کند، باید برای خودش یک اسلحه جداگانه داشته باشد و تمرین کند.

دبیر هیئت تیراندازی استان اصفهان افزود: ناچار هستیم تنها از یک سلاح برای چهار نفر یا سه نفر استفاده کنیم و این عمل به هیچ عنوان تخصصی نیست اما تهیه اسلحه شخصی به طور جداگانه برای تیراندازان با مبالغ گران 18 تا 20 میلیون تومان بسیار دشوار است.

وی با بیان اینکه در مسابقات تیراندازی تعداد مدال‌های ما بسیار قابل توجه است، تأکید کرد: متأسفانه در استان اصفهان در رشته تفنگ و تپانچه خفیف برای بانوان و آقایان سالنی نداریم و این رشته کاملا فراموش شده است.

وفاپور افزود: در رده نوجوانان و جوانان اردوی استعدادیابی با حضور نماینده فدراسیون در اردیبهشت ماه به مدت چهار روز، صبح و عصر برگزار شد که 80 نفر تیرانداز از باشگاه‌های استان اصفهان شرکت کردند و تیم استانی ما را تشکیل می‌دهند و خود را برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشوری در شهریورماه آماده می‌کنند.

وی تصریح کرد: تیم‌های حاضر در رده نوجوانان و جوانان شامل تیم تفنگ بادی نوجوانان، تیم تفنگ بادی جوانان، تیم تپانچه بادی نوجوانان، تیم تپانچه بادی جوانان است و در همه رده‌ها نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در رشته اهداف ثابت (تفنگ و تپانچه بادی) و تیراندازی به اهداف پروازی، تیم‌ها حضور دارند.

این مقام مسئول یادآور شد: در رشته اهداف ثابت چهار نفر عضو تیم تفنگ بادی و چهار نفر نیز عضو تیم تپانچه بادی هستند و در مجموع در ترکیب تیم‌های تفنگ و تپانچه بادی هشت نفر شرکت دارند.

وی با بیان اینکه گلنوش سبقت‌اللهی در تیم تپانچه بادی بزرگسالان به اردوی تیم ملی دعوت شد و به عضویت تیم ملی درآمد، یادآور شد: امیدواریم فاطمه صالحی و مهتاب واعظی که هر دو عضو تیم تفنگ بادی جوانان هستند و به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند، به عنوان تیراندازان شرکت‌کننده در تیم ملی انتخاب شوند.

وفاپور بیان کرد: مرضیه پرورش‌نیا در رشته تیراندازی به اهداف پروازی نیز از ملی‌پوشان ما هستند که در تمرینات تیم ملی برای شرکت در مسابقات تیراندازی قهرمانی کشور حضور دارند.

این مقام مسئول عنوان کرد: هشت تیم کشوری در لیگ برتر تیراندازی بانوان در رده بزرگسالان رقابت می‌کنند که این مسابقات بعد از ماه مبارک رمضان آغاز می‌شود و تا بهمن ماه ادامه می‌یابد.

وفاپور ادامه داد: به طور کلی وضعیت تیم‌های تیراندازی بانوان بهتر از آقایان است که اگر تمرینات خوبی انجام دهند، می‌توانند برای مسابقات لیگ برتر آمادگی لازم را به دست آورند و مقام‌های برتر را کسب کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
الی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۳
من واقعا برای هیات تیراندازی اصفهان متاسفم که با چنین ورزشکاران با استعدادی که در استانمان داریم این برخورد ها را دارند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار