تابناک: شهردار کاشان از اجرای طرح صدور کارت شهروندی برای مردم این شهر خبر داد.
کد خبر: ۴۷۹۰۸
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱ 15 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، سیدمحمد ناظم رضوی در نشست مدیران عامل سازمان های فرهنگی، ورزشی شهرداری استان اصفهان اظهار کرد: در راستای سیاست های دولت و هماهنگی با یکی از بانک های عامل برای شهروندان کاشانی با ارائه کارت های مستقل، مشترک و یکسان سازی کیف پول شهروند طراحی شده است.

وی با بیان اینکه قابلیت استفاده از این کیف موارد مصرف کاهش هزینه ای در مصارف حمل و نقل را دارد، افزود: این اقدام برای طرح تکریم ارباب رجوع، ایجاد انگیزه شهروندان و فرهنگ سازی در خصوص اجرای طرح تفکیک از مبدا انجام شده است.

به گفته وی اجرای این طرح در واقع خرید الکترونیکی زباله ها از شهروندان است و برای شهروندانی که زباله های قابل بازیافت و خشک را از زباله های تر جدا کرده و به غرفه های ویژه جمع آوری بازیافت و یا خودروهای جمع آوری تحویل دهند، کارت الکترونیکی بازیافت صادر می شود.

ناظم رضوی حذف پول، درآمدزایی برای شهروندان و استفاده و خرید از فروشگاه های طرف قرارداد با شهرداری را از مزایای اجرای این طرح بیان کرد.

وی نصب کارت شهروندی در تاکسی های درون شهری با هدف دسترسی آسان شهروندان و رانندگان تاکسی به کارت خوان و همچنین صرفه جویی در زمان و درآمدزایی در طرح بازیافت را از دیگر قابلیت های این طرح برشمرد.

شهردار کاشان تصریح کرد: کارت شهروندی همانند سایر کارت های عابر بانک به شتاب متصل بوده و دارندگان آن می توانند با مراجعه به یکی از شعب بانک عامل از امکانات آن بهره ببرند.

دومین نشست مدیران عامل سازمان های فرهنگی ورزشی شهرداری استان اصفهان شامل شهرهای اصفهان، نجف آباد و شاهین شهر در کاشان برگزار شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار