رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی گفت: مسابقات «فرهنگ، هنر، رسانه» فرصت پیوند ورزش و هنر است.
کد خبر: ۴۷۴۹۷
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۸ 14 June 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی مسابقات فوتبال جام «فرهنگ، هنر، رسانه»، «محمدمهدی برادران» اظهار کرد: وجه اشتراک میان فوتبال و هنر، توجه به ابعاد اجتماعی است.

وی در ارتباط با برگزاری مسابقات فوتبال جام «فرهنگ، هنر، رسانه» گفت: معتقدیم برای تحول اجتماعی تنها امید به هنرمندان و ورزشکاران است و از همین رو و به واسطه اقبال مردمی احساس می‌کنم وفاق میان این دو قشر با برگزاری چنین مسابقات دوستانه‌ای می‌تواند حاصل شود.

برادران افزود: باید دست به دست هم دهیم تا با وفاق میان جامعه فوتبال استان و اهالی فرهنگ و هنر به سوی تحقق تحول اجتماعی پیش برویم.

رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی خاطرنشان کرد: هیئت فوتبال خراسان رضوی همواره در این زمینه‌‌ها پیشگام است و هر کاری از دست‌مان بربیاید در راستای وفاق میان اقشار تاثیرگذار جامعه و نیز کارهای خیریه انجام خواهیم داد.

برادران تصریح کرد: جام «فرهنگ، هنر، رسانه» می‌تواند فرصتی باشد تا فوتبال با فرهنگ پیوند بخورد و شاید همین مسئله کمک کند تا فوتبال ما هم اثرات بهتری از فرهنگ بگیرد.

وی با اعلام حمایت هیئت فوتبال از برگزاری این مسابقات، با تشکر از مسئولان انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی گفت: امیدوارم این مسابقات که برای نخستین بار برگزار می‌شود در کمال احترام به پیشکسوتان و هنرمندان، بنیان اجرای برنامه‌های مشترک بیشتر ورزش و هنر باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار