حجت الاسلام شریعتی مقدم گفت:برخی از اراذل و اوباش معروف به همراه نوچه هایشان، فردا (یکشنبه)در دو منطقه شمالی شهر مشهد چرخانده خواهند شد.
کد خبر: ۴۶۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۶ 13 June 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از روزنامه خراسان، معاون دادستان در امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادسرای مشهد، روز گذشته در گفت وگو با خراسان افزود :در اجرای دومین مرحله از طرح چرخاندن اراذل و اوباش معروف شهر مصوبه کمیسیون ویژه مبارزه با اراذل و اوباش فرمانداری مشهد، تعدادی از مجرمان مذکور در دو منطقه سیدی و شهرک طرق چرخانده خواهند شد.

وی افزود: برخی از این اوباش، به انجام جرایمی مانند تشکیل باند های شرارت، نزاع های دسته جمعی، ایجاد رعب و وحشت و زورگیری های متعدد و دیگر جرایم خشن اقدام می کردند.

معاون دادستان ادامه داد:سردسته های باند های شرارت به همراه برخی از نوچه هایشان صبح فردا در مناطقی که بیشترین جرایم را در آن مکان ها انجام داده اند توسط پلیس چرخانده خواهند شد تا درس عبرتی باشد برای دیگر افرادی که دست به چنین اقداماتی می زنند و آن ها نیز بدانند دستگاه قضایی و انتظامی به شدت در مقابل رفتار های هنجار شکنانه خاطیان می ایستد و با آنها به شدید ترین نحو برخورد می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار