فرماندار پاسارگاد گفت: اگر جلوی افراطی‌گرایی‌ها، تحجرها و کوته‌فکری‌ها گرفته شود، پاسارگاد طی 5 سال آینده و باوجود نعمت جاده ترانزیت، راه‌آهن و بزرگراه به یک شهرستان نمونه تبدیل خواهد شد.
کد خبر: ۴۶۹۱۷۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰ 30 July 2017
تابناک فارس به نقل از روابط عمومی: فرمانداری پاسارگاد، هم‌زمان با فرارسیدن سالروز نخستین اقامه نمازجمعه در کشور، فرماندار پاسارگاد به‌اتفاق اعضای شورای اداری این شهرستان با امام‌جمعه سعادت شهر دیدار کردند.

اسفندیار احمدی‌منش در این دیدار اظهار داشت: به‌رسم احترام و تکریم و جایگاه نماز جمعه با توجه به پنجم مردادماه سالروز تشکیل نخستین نماز جمعه در نظام جمهوری اسلامی، بر خود لازم دیدیم جلسه‌ای را در حضور امام‌جمعه محترم شهرستان حاج‌آقا عزیزی باشیم و گزارشی مختصر از عملکرد دولت در شهرستان را ارائه دهیم.

فرماندار پاسارگاد خاطرنشان کرد: از آذرماه سال 95 انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا کلید خورد و با همکاری همه دستگاه‌ها و شورای تأمین شاهد یک انتخابات پرشور و سالم و در کمال امنیت بودیم در هیچ جایی از شهرستان و در هیچ حوزه‌ای در انتخابات دخل و تصرف و اعمال سلیقه یا نظری شخصی وارد نشد و ازجمله افتخاراتی بود که دولت توانست در این شهرستان رقم بزند و با همکاری هیات اجرایی و نظارت این پیروزی به‌دست‌آمده و تا جایی که به‌صورت ویژه از نوع انتخابات تقدیر به عمل آمد.

مقام عالی دولت در شهرستان پاسارگاد تصریح کرد: هدف، ایجاد آرامش و امنیت در سطح شهرستان است اگر بخواهیم بهتر کارکنیم و مسائل و مشکلات مردم را حل‌وفصل کنیم اولین اولویت در شهرستان جو آرام و امن و تعامل با همه دستگاه‌های حاکمیتی است و الحمدالله این توفیق حاصل‌شده و تعامل بسیار خوبی بین امام‌جمعه و فرمانداری وجود دارد.

وی اظهار داشت: در سال97مشکل آب در سطح شهرستان حل خواهد شد همچنین در حیطه گازرسانی تجهیز کارگاه از سد سیوند شروع‌شده و در دو مرحله مشکل گاز شهرستان در مناطق فاقد گاز حل خواهد شد و مشکل گازرسانی در شهرک صنعتی نیز به‌زودی مرتفع می‌شود.

احمدی منش گفت: در حوزه گردشگری باید فضا را امن، باز و جوی سیاسی و نشاط‌آور به وجود آوریم زیرا اگر سرمایه‌گذار احساس کند امنیت و آرامش وجود ندارد و حمایت نمی‌شود سرمایه‌گذاری نخواهد کرد که انشا الله با فضای باز بتوانیم در حوزه گردشگری قدم‌های مؤثری برداریم.

وی تصریح کرد: در حوزه راه و بنیاد مسکن راه‌های روستایی کارهای خوبی انجام داده‌ایم و روکش آسفالت روستایی به‌زودی حل می‌شود و در بخش پاسارگاد هم کارهای بسیار خوبی انجام خواهد شد و در ورودی سعادت شهر یک خط ورودی به خط سعادت شهر تا ورودی مسکن مهر اضافه می‌شود.

فرماندار پاسارگاد همچنین گفت: پاسارگاد یک شهرستان مینیاتوری است اگر جلوی افراطی‌گرایی‌ها، تحجرها و کوته‌فکری‌ها گرفته شود طی 5 سال آینده و باوجود نعمت جاده ترانزیت، راه‌آهن، بزرگراه به یک شهرستان نمونه تبدیل خواهد شد و این مهم میسر نخواهد شد مگر تا دست‌به‌دست هم دهیم و بهترین‌ها را برای مردم شهرستان رقم بزنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار