کارشناس مسئول بهداشت محیط شهرستان کرمانشاه از کشف پارکینگ حاوی محصولات دامی فاسد در کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۴۶۷۳۸۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱ 26 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،بهمن خدادادیان، اظهار کرد: در پی گزارشات مردمی مبنی بر انجام فعالیت‌های خطرناک بهداشتی در پارکینگی در حوالی میدان آزادی، بلافاصله ماموران بهداشت وارد عمل شدند.

وی افزود: به دنبال این گزارش تیمی متشکل از بهداشت، دامپزشکی، اداره اجراییات شهرداری، بازرسی اصناف و نیروی انتظامی تشکیل و به محل اعزام شد.

خدادادیان تصریح کرد: با بررسی محل مشخص شد جگرکی‌های چرخی میدان آزادی در پارکینگی در همان محل ذبح غیربهداشتی دام انجام داده و گوشت مرغ را نیز به روش های غیربهداشتی فرآوری می‌کنند.

وی با بیان اینکه تمام مراحل کار در این پارکینگ به صورت غیربهداشتی انجام می‌شد، گفت: در این مکان گوشت مرغ بویژه به شکل جوجه درآورده شده و از رنگ غیرمجاز هم به عنوان
زعفران بر روی آن استفاده می‌کردند.

خدادادیان با بیان اینکه گوشت های موجود در این پارکینگ فاسد است، گفت: اینکه بخشی از این گوشت‌ها، گوشت مردار باشد مشخص نیست.

این مسئول بهداشت افزود: در این پارکینگ در کنار گوشت مرغ و دام غیربهداشتی و فاسد، جگر و دنبلان فاسد و غیربهداشتی نیز موجود بود که استفاده از دنبلان که برخی به عنوان ماده نیروزا استفاده می‌کنند، علاوه بر مشکلات بهداشتی و خطراتی که برای سلامت دارد، به لحاظ شرعی نیز دچار مشکل است.

خدادادیان از پلمب این پارکینگ و توقیف گوشت‌های فاسد خبر داد و اظهار کرد: در این پارکینگ حدود نیم تن گوشت فاسد کشف شد و افرادی نیز در این رابطه دستگیر شدند.



منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار