رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه سه شیراز از برگزاری ویژه برنامه‌های شهادت امام جعفر صادق(ع) در آستان مقدس امامزادگان شهر شیراز خبر داد.
کد خبر: ۴۶۲۳۸۴
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۷ 18 July 2017
تابناک فارس به نقل از ایکنا:حجت‌الاسلام رحیم صفری گرائی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه سه شیراز امروز، ۲۷ تیرماه بیان کرد: همزمان با ایام شهادت حضرت امام جعفرصادق(ع) آیین عزاداری و مداحی در بیش از ۱۰ بقعه متبرکه و مساجد سراسر شهر شیراز برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم معنوی با حضور عموم عزاداران شهر شیراز در آستان مقدس حرم مطهر سیدعلاء‌الدین حسین(ع) مصادف با شب شهادت درچهارشنبه و پنج‌شنبه بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء به همراه قرائت دعای روح بخش کمیل برگزار می‌شود که حجت‌الاسلام جاوید ایراد سخن خواهد کرد.

صفری گرائی با بیان اینکه در محل حرم مطهر حضرت سیدتاج‌الدین غریب(ع) مراسم عزادارای و روضه‌خوانی با حضور حجت‌الاسلام اسدی و مداحی حاج جعفر دهقان و رسول زارع است، گفت: در آستان مقدس حرم مطهر علی‌بن حمزه(ع) مراسم عزاداری در شب شهادت بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود و توسط خیرین عزاداران اطعام می‌شوند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه ۳ شیراز با تصریح اینکه در محل قدمگاه حضرت ابوالفضل(ع) نیز مراسم عزاداری و نوحه‌خوانی برپا می‌شود، گفت: در آستان مقدس امامزادگان سید محمد(ع) قصردشت، سیدشمس‌الدین(ع) میرآخر مراسم شهادت امام ششم شیعیان در شب شهادت و در آستان مقدس امامزاده سیدمحمد(ع) پودنک مراسم عزاداری در روز پنج‌شنبه، ۲۹ تیر در محل این آستان مقدس همراه با ایستگاه صلواتی برپا می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین در بقعه متبرکه شاه داعی الی‌الله نیز مراسم سوگواری با سخنرانی حجت‌الاسلام میر و مداحی حاج سیدعباس انجوی در شب چهارشنبه همراه با اطعام عزاداران برگزار می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه ۳ شیراز اظهار کرد: در محل مسجد احمد‌بن موسی(ع) واقع در بلوار گلستان در پنجشنبه، ۲۹ تیرماه بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء حجت‌الاسلام جعفری ایراد سخن خواهد کرد و حاج علیرضا شهبازی مدیحه‌سرایی خواهد کرد.

صفری گرائی در پایان گفت: مراسم شهادت حضرت امام جعفرصادق(ع) در آستان مقدس امامزاده شاهزاده قاسم(ع) زرقان نیز بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در شب شهادت برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار