فرماندار پارس‌آباد:
فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت: بانوان کارآفرین و مشاغل روستایی و کارهای جمعی در سطح شهرستان پارس‌آباد حمایت می‌شوند.
کد خبر: ۴۵۹۹۶
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۰ 10 June 2015

به گزارش تسنیم، مهدی احمدی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات حوزه زنان شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: بانوان رکن مهم تربیتی، اقتصادی و فرهنگی جامعه بوده و بای تلاش کنیم تا با استفااده از توانمندی‌های این قشر عظیم جامعه تحرک و پویایی را در آن شاهد باشیم.

وی با  اشاره به نقش بانوان در دوران دفاع مقدس و نقش تربیت نسل‌ها  و به واسطه آن تربیت و پرورش نیروهای انسانی متخصص و متدین افزود: با به روی کار آمدن دولت یازدهم فضا برای فعالیت بانوان بیشتر باز شده و لازم است با برنامه‌ریزی لازم، فعالیت‌های خود را برای اولویت‌های توسعه کشور و شهرستان بیشتر کرده و نقش کلیدی خود را در پیشرفت روزافزون ایفا کنند.

احمدی با بیان اینکه بانوان  نیمی از جمعیت را تشکیل می‌دهند و می‌توانند رکن مهم اقتصادی کشور و کمک مالی خانواده باشند، تصریح کرد: شرکت‌ها و اداراتی که از وجود زنان در بدنه اجرایی و مدیریتی استفاده می‌کنند دارای نظم و انضباط و بهره‌وری و موفقیت  و رونق بیشتری هستند.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد از حمایت دولت از بانوان کارآفرین و مشاغل روستایی و کارهای جمعی خبر داد و افزود:‌ در شهرستان پارس‌آبادنیز ای این گونه فعالیت‌های حمایت می‌شود تا زمینه برای فعالیت‌های اقتصادی و اجتماعی بانوان فراهم آید.

وی با اشاره به آسیب های موجود در مسیر جوانان در جامعه و هجمه رسانه‌های بیگانه و ماهواره‌ها و نیز فضاهای مجازی در راستای تهاجم فرهنگی بیان کرد: باید با ارائه برنامه و پیشنهادهای کاربردی در این حوزه فرهنگسازی و آگاهسازی  توسط جامعه زنان انجام شود.

احمدی افزود: بانوان شهرستان به لحاظ سطح آگاهی فکری و معنوی در سطح بالای قرار دارند و تحت تاثیر تهاجم‌های رسانه‌ها قرار نمی‌گیرند اما دختران نوجوان به دلیل همجمه‌های بیش از اندازه  بیشتر باید مورد توجه و حمایت قرار گیرند که لازم است برنامه‌های تفریحی و آموزشی و ورزشی و آهنیاری برای دختران نوجوان جزو برنامه‌ها ی ضروری قبل و بعد از فارغ‌التحصیلی باشد.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد با اشاره به تفاهم‌نامه امضاشده بین مشاور امور بانوان استانداری و کمیته امداد گفت: انتظار می‌رود اجرایی شدن این تفاهم‌نامه در سطح شهرستان با جدیت دنبال شود تا شاهد توانمندی قشر بانوان در شهرستان باشیم.

انتهای پیام/
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار