رئیس هیأت بدمینتون سمنان:
رئیس هیأت بدمینتون استان سمنان گفت: مسابقات بدمینتون انتخابی استان سمنان به میزبانی شاهرود برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۵۹۶۷۸
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰ 15 July 2017

به گزارش تابناک سمنان، علی مؤذن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: مسابقات بدمینتون انتخابی استان سمنان از امروز به میزبانی شاهرود برگزار و سپس تیم استان به مسابقات قهرمانی کشور اعزام می‌شود.

وی ادامه داد: مسابقات رنکینگ جوانان دختر در اصفهان برگزار شد و در این مسابقات، ورزشکاران سمنانی شرکت کردند که بعد از انجام ۴۸ مسابقه، یگانه تفرشی و نازنین زمانی (تهران)، شکیبا سلامتی و ثنا عربی (سمنان)، ملیکا محمدی و شبنم شاداب (سمنان) و درسا یاوری و ساره امینیان (تهران) مشترک سوم شدند.

رئیس هیأت بدمینتون استان سمنان با بیان اینکه تیم بدمینتون دانش‌آموزی استان به مسابقات کشوری به میزبانی ارومیه اعزام می‌شود، افزود: تیم متوسطه اول را متین مقیمی، پیام یغمایی و آرمان محمودیان از مدرسه رفاه سمنان، علی رستم‌زاده از مدرسه علامه امینی سمنان و محمدامین عابدی از مدرسه شاهد شاهرود تشکیل می‌دهند.

مؤذن ادامه داد: تیم متوسطه دوم با ترکیب امیرارسلان امیدی از مدرسه شهید بهشتی (تیزهوشان) و سرپرستی مهدی متحدی و مربیگری مصطفی پهلوان در این مسابقات شرکت می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه تیم آکادمی شاهرود در رقابت‌های لیگ دسته دو بانوان کشور مقام سوم را کسب کرد، تصریح کرد: در کنار توسعه این رشته در استان سمنان، نگاه ویژه‌ای به بدمینتون بانوان داریم.

رئیس هیأت بدمینتون استان سمنان با اشاره به اینکه نخستین مرحله مسابقات رنکینگ بدمینتون بزرگسالان بانوان یادواره شهید ناهید فاتحی‌کرجو به میزبانی استان سمنان برگزار می‌شود، اظهار کرد: این رقابت‌ها از چهارم تا هفتم مردادماه به میزبانی سمنان برگزار خواهد شد.

برچسب ها: بدمینتون ، ورزش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار