تابناک: نخستین دوره از نشست شبکه‌های اجتماعی با عنوان نشست نسبت انقلاب اسلامی و فضای مجازی فردا 24 بهمن‌ ماه جاری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۵۷۶
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۰ 12 February 2015

به گزارش تابناک، دبیر مؤسسه فرهنگی شهید صیاد شیرازی امروز در گفت‌وگو با فارس ،اظهار کرد: همزمان با سی و ششمین بهار شکوهمند انقلاب اسلامی وی‍ژه‌برنامه‌ای مرتبط با شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی برگزار می‌شود.

مصطفی زارع ادامه داد: نخستین دوره از نشست شبکه‌های اجتماعی در راستای رهنمودهای رهبر معظم انقلاب مبنی بر آنکه فرموده‌اند «فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی اهمیت دارد»، تحت عنوان «نسبت انقلاب اسلامی و فضای مجازی» 24 بهمن ماه از ساعت 9 صبح در کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان و با حضور متخصصین فضای مجازی و فعالان فرهنگی در اصفهان برگزار می‌شود.

دبیر مؤسسه فرهنگی شهید صیاد شیرازی تصریح کرد: در این گردهمایی سایبری که با سخنرانی دکتر علی‌اصغر فولادگر برگزار می‌شود، ساختارشناسی تقابل معارضین انقلاب اسلامی در فضای مجازی و همچنین وضعیت‌شناسی و نفوذ استراتژیک انقلاب اسلامی در منطقه مورد بررسی و هم‌اندیشی قرار می‌گیرد.

وی افزود: از دیگر برنامه‌های این مراسم، اجرای ویژه موسیقی ارزشی، توسط خواننده انقلابی میلاد هارونی است که در پاسخ به ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی و نکوهش تشیع انگلیسی اجرا می‌شود.

گفتنی است این همایش توسط مجمع فعالان فضای مجازی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان اصفهان و با همکاری مؤسسه فرهنگی شهید صیاد شیرازی برگزار می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :