واقعا فوتبال جالبی داریم و قرار هم نیست برای اینکه سوژه همین کشورهای حوزه خلیج فارس که فوتبالشان 10 پله از ما پایین تر است ،نشویم تصمیمات عجیب نگیریم و همه چیز را با نفع شخصی نبینیم.
کد خبر: ۴۵۶۶۵۰
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۱ 10 July 2017
به گزارش تابناک رضوی،به نقل از ایسکانیوز،آرسنال دومین حریف پرسپولیس در اوکراین ، این هیات فوتبال استان تهران هم برای خودش دنیایی دارد. می آید و نامه ای برای تیم های لیگ دسته دوم فوتبال کشورمان ارسال می کند و قوانین حضور در مسابقات را برایشان تشریح می کند اما اینکه قوانین جالب توجه را از کجا آورده اند و کدامشان با قوانین فدراسیون جهانی فوتبال همخوانی دارد، موضوعی است که استاد شیرازی و همکارانشان باید پاسخگوی آن باشند.

در بخشی از این نامه تیم های شرکت کننده در مسابقات ملزم شده اند که تست پزشکی بازیکنانشان را در کلینیک پزشکی هیات فوتبال استان تهران انجام دهند و جالب تر اینکه این الزامی بوده و هر بازیکنی در این کلینیک مورد آزمایش سلامت قرار نگیرد ، برایش کارت بازی صادر نمی شود و حق حضور در مسابقات را نخواهد داشت. این هم از آن دسته قوانینی است که مطمئنا اگر فیفا مطالعه اش بکند یک دل سیر به حال این فوتبال گریه می کند و این گریه از سر آن است که واقعا چه کسانی برای این فوتبال تصمیم می گیرند که حتی یکبار اساسنامه فیفا را مطالعه نکرده اند که بدانند این کار برخلاف مقررات است. وقتی یک باشگاه خوب در لیگ 2 حضور دارد که کلینیک پزشکی اش مجهز است ، چه نیازی دارد که بیاید و برای حضور در کلینیک هیات فوتبال استان تهران پول بدهد؟

بد نیست بدانید که بندهایی که در این نامه در خصوص درآمدزایی هیات فوتبال استان تهران طراحی شده پشت سر هم آمده است و بعد از بند 8 که مربوط به امور پزشکی است در بند 9 موضوعی خنده آور تر هم گنجانده شده که مربوط به الزام بازیکنان به گرفتن عکس پرسنلی در همان کلینیک پزشکی هیات فوتبال استان تهران است. یعنی این بند دیگر خوراک کمدی سازان است که بساط خنده یک ملت را جور کند.

آنطور که به نظر می رسد یکی از جوانان خانواده اهالی هیات فوتبال از مشکل بیکاری که اتفاقا در جامعه رایج هم شده ، رنج می برد و دوستان آقای شیرازی هم که خودشان را در قبال جامعه و جوانان مسوول می دانستند اقدام به اشتغالزایی کرده و یکی از افراد خانواده که دستی بر آتش عکاسی دارد را با میزی و دفتری مشغول به کار کرده اند! حال اینکه آیا پرستیژ جایی مثل هیات فوتبال در این حد است که برای درآمدزایی دست به چنین حرکات کوچکی بزند، سوالی است که حتما باید عزیزان هیات فوتبال به آن پاسخ بدهند.

متاسفانه هنوز آشی که کفاشیان و تیمش برای این فوتبال پخته اند تمام نشده و جامعه فوتبال هرچند وقت یکبار با تصمیمات اینچنینی و البته تاکید می کنیم،کوچک، سورپرایز می شوند و سری به علامت تاسف تکان می دهند و رد می شوند تا خودشان را برای تصمیم بعدی آماده کنند . حیف که در این میان فقط شان فوتبال ایران است که زیر سوال می رود آن هم به خاطر اینکه جیب پسر فلان آقا پرپول شود.

.نویسنده: *آرش محمدی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار