کد خبر: ۴۵۶۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۴ 09 July 2017
رئیس جدید دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اندیمشک روز یک شنبه با حضور مسئولان قضایی خوزستان و نماینده شهرستان اندیمشک معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا معاون قضایی رئیس کل دادگستری خوزستان در این مراسم گفت:امنیت نعمت ارزشمندی است که بستر رشد و توسعه در همه ابعاد را فراهم می کند.

محمد پورمحمدی افزود:حادثه تروریستی اخیر در تهران علیرغم همه تلخی و شهادت 18 نفر از عزیزان هموطن ، اما عاملی برای هوشیاری بیشتر در زمینه امنیت شد.

وی بیان کرد:امروز ایران اسلامی تنها کشوری است که بیشترین دشمن را در سطح جهان دارد و این در حالی است که جمهوری اسلامی ایران با همه تهدیدها و تلاش دشمنان ما ، امن ترین کشور در جهان می باشد.

پورمحمدی گفت:دستگاه قضایی در سطح کشور در دوران انقلاب اسلامی همواره با اقتدار در مسیر نهادینه شدن عدالت و قانون تلاش کرده است.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی هم گفت:مشروعیت همه مسئولان در نظام اسلامی با تایید مقام معظم رهبری است و هر کس پیرو ولایت باشد می تواند موفق باشد.

فریدون حسنوند افزود:در طول چند دهه انقلاب اسلامی ، دشمنان تلاش کردند بین قوای سه گانه اختلاف و تفرقه ایجاد کنند و در این راستا از هر تهمت و افترایی دریغ نکردند.

وی بیان کرد:با لطف خداوند دشمن نتوانست در صفوف به هم پیوسته در قوای سه گانه تفرقه درست کند و تاکنون ناکام بوده است.

وی گفت:قوه قضاییه در طول سال های انقلاب اسلامی همواره مورد هجمه بوده و در سال های آغازین انقلاب به دلیل برخورد قاطع با گروههای ضد انقلاب نیز مورد هجوم عده ای قرار گرفت.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی افزود:همه این برخوردهای قاطع دستگاه قضایی و برخورد با گردن گشان و هنجارشکنان کارنامه درخشان این مجموعه است.

حسنوند اظهار کرد:رأفت اسلامی و اقتدار در قوه قضاییه تعزیف شده و دشمن همواره در تلاش است تا این دو چهره تابناک دستگاه قضایی ما را خدشه دار کند.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی افزود:امروز اگر به دنبال توسعه قضایی هستیم باید همه همدل و همراه گام برداریم و قوای سه گانه همانند بال های انقلاب هستند که در سایه تعامل و تلاش موجب پیشرفت جامعه اسلامی خواهند شد.

معاون فرماندار اندیمشک هم گفت:اجرای پروژه های بزرگ در شهرستان اندیمشک نیازمند تامین امنیت سرمایه و سرمایه گذار است.

کرم صرفه جو افزود:تلاش مجموعه قضایی و شورای تامین برای این مهم قابل تقدیر است و انتظار می رود مسئولین قضایی جدید نیز با همت در این زمینه گام بردارند.

وی بیان کرد:در زمینه صیانت از اراضی ملی و دولتی نیز دستگاه قضایی نقش مهمی دارد و اهداف بلند در این خصوص جز با تلاش جدی این مجموعه محقق نمی شود.

وی اظهار کرد:نقش دستگاه قضایی شهرستان در ایجاد امنیت پایدار روشن است و این نقش با تعامل هرچه بیشتر با سایر مسئولان در سطح شهرستان نمود بیشتر و بهتر خواهد داشت.

ایرج حمیدی فر رئیس دادگستری شهرستان اندیمشک هم با تشریح محور خدمات انجام شده در چند سال اخیر در اندیمشک گفت:تلاش در راستای احقاق حق، دفاع از مظلوم و برقراری عدالت در جامعه فعالیتی ارزشمند و دارای ارج و قرب معنوی بوده که دستگاه قضایی شهرستان در راستای تحقق این اهداف تلاش جدی داشته است.

خداکرم رحیمی بهمنیاری رئیس جدید دادگستری اندیمشک و میثم سخنور دادستان جدید عمومی و انقلاب شهرستان اندیمشک نیز در سخنانی به بیان برنامه ها و اهداف خود پرداختند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار