فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی خبر داد
فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی گفت: یکی از عاملان اصلی باند سرقت‌های خشن که با تهدید اسلحه کلت کمری و زنجیر در مشهد اقدام به سرقت به عنف کرده بودند، دستگیر شد.
کد خبر: ۴۵۵۹۵۷
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۹ 09 July 2017
به گزارش تابناک رضوی به نقل از خبرگزاری فارس از مشهد، بهمن امیری‌مقدم امشب در جمع خبرنگاران با اشاره به دستگیری این متهم اظهار کرد: بامداد روز جمعه شانزدهم تیرماه سرقت به عنف با تهدید اسلحه کمری و زنجیر از یک منزل مسکونی در محدوده بلوار سرافرازان مشهد به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰‌اعلام شد.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع دستورات لازم برای پیگیری این سرقت به عنف صادر و سرهنگ بوستانی هدایت این عملیات شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت ها را برعهده گرفت.

فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: شاکی پرونده در اظهارات اولیه خود گفت: سه مرد جوان با همراهی یک زن در حالی که اسلحه کلت کمری و زنجیر داشتند، وارد خانه‌اش شده و با حمله به او فشار دادن گردنش در حالیکه در آستانه مرگ قرار داشته کیف دستی حاوی مدارک بانکی و اسناد قیمتی را به زور گرفته و متواری شده‌اند.

امیری‌مقدم افزود: تحقیقات گسترده مأموران کلانتری نجفی با توجه به سرنخ‌های موجود آغاز و با اقدامات اطلاعاتی یکی از عاملان اصلی این سرقت شناسایی و دستگیر شد.

وی ادامه داد: این جوان ۲۶‌ساله که ساکنان شهرک شهید رجایی مشهد است در بازجویی‌های اولیه ادعا کرد طراح سرقت‌ها با مراجعه به او عنوان داشته که اطلاعاتی از نگهداری اسناد و مدارک مهم و قیمتی در خانه مسکونی در اختیار دارد و می‌خواهند از این خانه سرقت کنند.

فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: تحقیقات ماموران کلانتری نجفی مشهد از این متهم که در هنگام سرقت بنا بر اعتراف خودش با تهدید زنجیر سربی صاحبخانه را تهدید می‌کرده ادامه دارد و جستجوهای پلیسی با دستورات تخصصی مراجع قضایی برای شناسایی دیگر اعضای این باند و همچنین کشف اسلحه کلت کمری و دیگر اقدام های مجرمانه متهمان ادامه دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار