مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان:
کرمان – مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان از برگزاری چهارمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های اطلاع رسانی استان کرمان خبر داد…
کد خبر: ۴۵۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۴ 09 June 2015
فرشید فلاح دوشنبه شب در نشست با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه بازگشایی خانه مطبوعات کرمان یک اتفاق مهم در استان قلمداد می شود، گفت: بازگشایی این تشکل صنفی، نمادی از وحدت و اتفاق نظر بین اهالی رسانه استان است.

فلاح با اشاره به برگزاری چهارمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های اطلاع رسانی استان کرمان افزود: برگزاری این جشنواره از اولین ثمرات تشکیل خانه مطبوعات است و  این جشنواره باید عنوان جشنواره مطبوعاتی‌ها را به خود اختصاص می‌داد چرا که نشریات با هم رقابت نمی‌کنند بلکه تلاش خود را به محک ارزشیابی می‌گذارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با اشاره به نامگذاری سال جاری افزود: من تصور نمی‌کنم این همدلی و همزبانی محدود به رابطه دولت و ملت باشد؛ بلکه دولت با دولت و ملت با ملت هم در بخش‌های مختلف باید همدل و همزبان باشند.

وی در ادامه ابراز داشت: ما و اصحاب رسانه از سال گذشته این همدلی و همزبانی را شروع کردیم و نتیجه‌ آن حضور همه‌ طیف‌ها برای تشکیل خانه مطبوعات بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان یادآور شد: نگاه بنده به این جشنواره، رقابتی نیست بلکه آن را بستر همدلی بین خانواده‌ مطبوعات استان می‌دانم و به همین دلیل معتقدم آثار منتخبین این جشنواره باید به عنوان الگو و شاخص مورد توجه قرار گیرد.

فلاح هدف از برگزاری این جشنواره را ارتقاء سطح کیفی مطبوعات دانست و گفت: در سال گذشته برای برگزاری جشن روز خبرنگار، ملاک و هدفمان همدلی و اتحاد بین اهالی مطبوعات بود تا اختلافات قبلی کنار گذاشته شوند و خوشبختانه امسال از این بحث رد شده ایم و زمان آن است تا برای تخصصی شدن کارهای رسانه‌ای در استان گام برداریم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار