واکنش ها به سخنان عجیب فردی که خود را عضو ستاد روحانی معرفی کرد؛
ما در جامعه مان می بینیم که عده ای هستند که مایل هستند خیلی تند و سریع چیزی حادث شود و نتیجه گرفته شود اما یک عده ای با طمانینه و با عمیق فکر کردن و عمل کردن اگر چه ممکن است اعتراض عده ای هم در پی داشته اما سعی نموده اند اما آنچه نتیجه به دست می آید اعتلای ایران و اعتلای اسلام باشد
کد خبر: ۴۵۴۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۵ 05 July 2017
سخنان سخیف فردی که در جلسه تعدادی از هواداران حسن روحانی در انتخابات گذشته با استاندار خوزستان، به سلمان فارسی یکی از یاران صدیق پیامبر توهین کرد با واکنش استاندار خوزستان و علی عماد معاون اجرایی ستاد انتخاباتی روحانی در خوزستان روبرو شد.

استاندار خوزستان در این جلسه به سخنان این فرد پاسخ داد و با اشاره به فرمایش پیامبر درباره سلمان فارسی گفت: سلمان فارسی افتخار همه ما ایرانیان و مسلمانان است و حضور این شخصیت ارزنده در کنار پیامبر مکرم اسلام برای ما مردم ایران که از ابتدا با اسلام و دین و عدالت مواجه بودیم مایه افتخار و سربلندی است و حضرت رسول (ص) می فرمایند سلمان منا اهل بیت یعنی حضرت سلمان از اهل بیت پیامبر است.

شریعتی افزود: حتی در بحث ما بین حضرت سلمان و ابوذر به نوعی حضرت رسول عمق فکر حضرت سلمان پختگی و همه جانبه گری ایشان را به نوعی تلقین می کند؛ یعنی حضرت ابوذر با همه خوبی هایش مانند بعضی از ما کم تحمل،  ولی سلمان با تدبیر و با سیاست در امور و همه جانبه نگری و عمیق نگری خود همیشه کارهایی می کرد و تصمیماتی می گرفت و نقطه ظراتی را اعمال میکرد که ممکن است در ابتدا و در ظاهر انتقاد بعضی از کسانی که تعلق جدی به اسلام مانند حضرت ابوذر داشتند را در پی داشت اما در دراز مدت آنچه در نظرش بوده اعتلای کلمه الله و اعتلای اسلام عزیز بود. 

وی گفت: همین الان هم ما در جامعه مان می بینیم که عده ای هستند که مایل هستند خیلی تند و سریع چیزی حادث شود و نتیجه گرفته شود اما یک عده ای با طمانینه و با عمیق فکر کردن و عمل کردن اگر چه ممکن است اعتراض عده ای هم در پی داشته اما سعی نموده اند اما آنچه نتیجه به دست می آید اعتلای ایران و اعتلای اسلام باشد و پیشرفت کشور باشد و در عین حال به بار نشستن این تفکر. ما چون سلمان از ما بوده همه باید سعی کنیم این موارد مدنظرمان باشد و منطق مان انشاالله بر منطق حضرت سلمان استوار باشد از این بابت همه ما به این شخصیت افتخار می کنیم و آنچه بیان شد نظرات شخصی است اما ایران عزیز و اسلام و جمهوری اسلامی افتخار میکند و خصوصا خوزستان که داعیه این را داریم که حضرت سلمان همشهری و هم استانی ماست ما از این بابت افتخار میکنیم.

قائم مقام ستاد دکتر روحانی نیز که ظاهرا در جریان حضور این فرد در این نشست نبود هم سخنان او را محکوم کرد و گفت: سلمان فارسی از افتخارات ایرانیان است و پیامبر او را از اهل بیت خود قلمداد کرده است. بی شک هر گونه سخنی که برخلاف اعتقادات اسلامی ما باشد مطرود و محکوم است. 

علی عماد که در گفتگو با سایت محلی شوشان سخن می گفت خاطرنشان کرد: اصلاح طلبان و اعتدالگرایان خوزستان معتقد به اسلام و پایبند به نظام هستند و به سخنان وی واکنش نشان داده اند. 

آیت الله کعبی از نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری نیز با صدور بیانیه ای، به سخنان این فرد واکنش نشان داد و خواستار برخورد قضایی شد.

گفته می شود اجرا کننده این جلسه فردی بنام ملک محمد مکوندی بوده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار