رادیو معارف با طراحی، تولید و پخش برنامه‌های معنوی به استقبال ماه مبارک رمضان رفت.
کد خبر: ۴۵۱۶۳
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۷ 08 June 2015
به گزارش تابناک قم، همزمان با دهه آخر ماه شعبان و در آستانه ماه میهمانی خدا این رسانه دینی با طراحی، تولید و پخش برنامه‌های معنوی به استقبال ماه مبارک رمضان رفت.

برنامه «آه عارفان» شرح خطبه شعبانیه پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم است که توسط حضرت آیت الله احمدی میانجی رحمه الله علیه بیان می شود.این خطبه یکی از خطبه های پیامبر اکرم است که در آخرین جمعه ماه شعبان ایراد شده ، اهمیت و آداب روزه داری و توصیه های استقبال از این ماه مبارک را بیان می‌کند.

برنامه «آه عارفان» از 18 شعبان تا پایان این ماه هر روز در ساعت 17 از رادیو معارف پخش می‌شود.

همچنین روز 29 شعبان ویژه برنامه عصرگاهی «جشن ضیافت» از ساعت 17 تا 21 حال و هوای استقبال از ماه رمضان در کشور و فعالیت های دینی و قرآنی نهادهای فرهنگی در سطح ملی را معرفی می‌کند.

 «سفیران» برنامه‌ای ویژه مبلغان دینی است که با هدف آموزش مفاهیم تبلیغی به مبلغان طراحی شده است و از 16 خرداد تا پایان ماه شعبان همه روزه در ساعت 22:45 بر روی موج فضیلت و فطرت پخش می‌شود.

برنامه عصرگاهی «به رنگ خدا» آداب ورود به ماه ضیافت الله و برنامه شبانگاهی «شبستان» شیوه‌های بندگی و استقبال از ماه مبارک رمضان را بیان می‌کند. «به رنگ خدا» هر روز عصر از ساعت 19:30 و «شبستان» هر شب در ساعت 22:30 از رادیو معارف پخش می‌شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار