اجلاسیه اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی:
معاون سیما خراسان رضوی گفت: جشنواره اجلاسیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی سبب آشنایی و تعامل با تولیدات و هنرمندان دیگر کشورهای اسلامی می‌شود.
کد خبر: ۴۵۱۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷ 02 July 2017
به گزارش تابناک رضوی، علیرضا ابوترابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: از 10 تا ۱۵ تیرماه جاری، ۶ مستند و یک فیلم سینمایی از سری فیلم‌های این اجلاسیه به نام‌های بهار را تو روایت کن، زندان حلب، پل، القتل بالجمله، علی تماس، کودکان شنگان و مثلث مرگ از شبکه استانی پخش می‌شود.

معاونت سیما بیان کرد: برگزاری این جشنواره‌ها در مشهد باعث آشنایی و تعامل بیشتر هنرمندان استان با تولیدات دیگر کشورهای اسلامی‌شده است و به‌نوعی ایجاد انگیزه می‌کند.

ابوترابی افزود: افتتاحیه بازار فیلم اتحادیه کشورهای اسلامی از ساعت 30/17 تا ۱۹ زنده از سیما مشهد مقدس پخش شد که در واقع پیش افتتاحیه بود.

وی بابیان اینکه فردا یکشنبه ساعت ۹ صبح جلسه افتتاحیه این اجلاسیه از شبکه خراسان رضوی پخش می‌شود، تأکید کرد: روز سه‌شنبه بعد از خبر ۱۶/۱۵ بعدازظهر، مراسم اختتامیه روی آنتن می‌رود.

معاونت سیما خراسان رضوی در خصوص ویژه‌برنامه‌های صداوسیما که مرتبط با این اجلاسیه عنوان کرد: برنامه‌های تولیدی صبح خراسانی، شب شرقی، خانواده و برنامه‌های مرتبط، میزبان مهمانان اجلاسیه هستند و آیتم‌هایی برای اطلاع‌رسانی پخش مستندها و فیلم‌ها در لابه‌لای کنداکتور قرارگرفته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار