دبیرکل اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی:
دبیرکل اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی گفت: تولید محصولات پاک مهم‌ترین هدف برگزاری هفتمین بازار فیلم اسلامی است.
کد خبر: ۴۵۱۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۳ 02 July 2017
به گزارش تابناک رضوی،حجت‌الاسلام علی کریمیان در حاشیه مراسم افتتاحیه هفتمین بازار فیلم اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار داشت: امروز بشریت نیازمند محصولات پاک است و بازار فیلم اسلامی این اطمینان را برای خانواده‌ها فراهم کرده است.
وی با بیان اینکه بازار فیلم اسلامی با تولید محصولات و آثار فاخر امنیت خانوده‌ها را تضمین می‌کند، افزود: برپایی بازار فیلم‌های اسلامی اتفاقی مهم در عرصه بین‌المللی بوده است، چرا که در هیچ‌کجای دنیا نمی‌توان بازاری را یافت که همه محصولات عرضه شده در آن پاک و حلال باشند و خانواده‌ها بدون دغدغه بتوانند از همه آن‌ها استفاده کنند.
دبیرکل اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی برگزاری این مراسم را در همجواری بارگاه منور رضوی امتیازی مهم برشمرد و گفت: حرم مطهر امام رضا(ع) ملجاء و پناهگاه همه انسان‌ها در تمامی ادیان است و برپایی بازار فیلم‌های اسلامی در این مکان مقدس می‌تواند پیامدهای موثر و مثبتی را در ارائه آثار اسلامی داشته باشد.
حجت‌الاسلام کریمیان بیان کرد: امیدوارم این بازار در آینده‌ای نزدیک بتواند در عرصه‌های جهانی نیز رقابت‌های گسترده‌ای ارائه دهد و مشهدالرضا(ع) مروج عرضه محصولات پاک و حلال باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار