رئیس بازار فیلم اسلامی خبر داد
رئیس بازار فیلم اسلامی گفت: محصولات بازارهای اروپایی معمولا چندان جذابیتی برای شبکه های اسلامی ندارد و تولیدات فاخر و اسلامی در بازار فیلم اسلامی قطعا با فروش و استقبال خوبی مواجه خواهد کرد.
کد خبر: ۴۵۱۳۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۶ 01 July 2017
به گزارش تابناک خراسان رضوی، محمد علی انوشه عصر امروز در مراسم افتتاح هفتمین بازار فیلم اسلامی و نمایشگاه فروش خوب تولیدات فاخر و اسلامی در بازار فیلم اسلامیفناوری‌ های رسانه‌ ای افزود: بازار فیلم اسلامی هفت دوره است که همزمان با مجمع عمومی و جشنواره تولیدات اتحادیه رادیو تلویزیون های اسلامی برگزار می شود و به معرفی فیلمها و برنامه های تولید شده توسط اتحادیه می پردازد.


وی گفت: دشمنان اسلام پس از نا امیدی در جنگ سخت، جنگ نرم را با بهره گیری از ظرفیت رسانه ها علیه کشورهای اسلامی آغاز کرده اند و با سرمایه گذاری فراوان سعی کردند چهره نادرستی از مسلمانان را به جهانیان نشان دهند.

انوشه با بیان اینکه بر ما لازم است که با استفاده از توانمندی های موجود و آموزه های اسلام ناب، شکوه مسلمانان را در جهان بازگردانیم، افزود: این نشست ها می تواند این دستاوردها را برای کشورهای اسلامی به همراه داشته باشد.

وی با اشاره به نامگذاری مشهدالرضا در سال ۲۰۱۷ به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام و نیز حضور چشمگیر خارجی‌ها در این شهر، گفت: با عنایت به اثرات چشمگیر برنامه ها و تولیدات موسسه ها و شبکه های عضو اتحادیه بر تحولات منطقه سعی شده در این نمایشگاه به سه مولفه وحدت، مقاومت و اسلام ناب در تولیدات توجه ویژه شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بیش از ۴۵ فیلم و برنامه برای فروش در این بازار آماده شده است، افزود: در بازار فیلم امسال ۱۳۳ شبکه تلویزیونی و موسسه تولید فیلم و کمپانی تأمین برنامه از ۲۰ کشور حضور دارند.

رئیس بازار فیلم اسلامی با اشاره به کشورهای حاضر در هفتمین بازار فیلم اسلامی افزود: ایران، عراق، لبنان، افغانستان، هند، ترکیه، ایتالیا، یمن، بحرین، عربستان، فلسطین، انگلستان، سوریه، پاکستان، آذربایجان، نیجریه، بنگلادش، مصر، عمان و کویت در مجموع ۸۰۰ اثر تلویزیونی جدید خود را در این بازار عرضه می‌کنند.

نهمین اجلاس اتحادیه رادیو تلویزیون های کشورهای اسلامی 11 تا 13 تیرماه امسال در مشهد برگزار می شود.
این اجلاس با حضور 200 میهمان داخلی و 300 میهمان خارجی در سالن همایش های صدا و سیمای مشهد برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار