مسابقات رنکینگ استانی بیلیارد خراسان رضوی یادوارده شهید حسین بنی‌اردلان از شهدای حادثه تروریستی مجلس امروز با حضور مسئولین استانی برگزار شد.
کد خبر: ۴۵۱۱۷۹
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۴ 01 July 2017
به گزارش تابناک : علیرضا دوانلو، رییس هیات بولینگ و بیلیارد خراسان رضوی در خصوص برگزاری مراسم اختتامیه جام شهید بنی‌اردلان اظهار کرد: خوشبختانه توانستیم اولین دوره مسابقات را از آغاز به کار خود در هیات استان با نام شهید بنی اردلان برگزار کنیم. این مسابقات چهارشنبه گذشته در مجموعه ورزشی ماهان مشهد آغاز شد و صبح امروز پس از معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

وی با تاکید بر اینکه حسین بنی‌اردلان از قافله هزاران شهیدی است که برای کشورمان افتخار‌آفرینی کرده‌، افزود: در مسابقات رنکینگ بیلیارد خراسان رضوی 64 ورزشکار از شهرهای بردسکن، نیشابور، تربت‌جام، مشهد و یک تیم چهار نفره از خراسان شمالی حضور داشتند، لازم به ذکر است مسئولیت داوری مسابقات رنکینگ بیلیارد خراسان رضوی را داوران بومی این استان که دارای مدرک یک بین المللی هستند برعهده داشتند.

دوانلو ادامه داد: بولینگ و بیلیارد خراسان رضوی از پتانسیل بالایی برخوردار است که می‌تواند برای استان و شهر مقدس مشهد افتخارآفرینی کند، همچنین با برگزاری چنین مسابقاتی فضای مناسبی برای فعالیت ورزشکاران به وجود می‌آید که بتوانند شرایط بهتری برای حضور در مسابقات کشوری داشته‌باشند.

رئیس هیات بولینگ و بیلیارد خراسان رضوی گفت: وحید شاهین فر، احمد ویرانی و عباس دانشور به ترتیب رتبه‌های نخست تا سوم را کسب کردند. به نفرات برتر این رقابت‌ها جوایز نقدی هشت میلیون ریالی، چهار میلیون ریالی، دو میلیون ریالی به همراه لوح تقدیر اهدا شد.

لازم به ذکر است در اختتامیه این دوره از مسابقات نوروزیان فرماندار مشهد مقدس، صبوریان مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی، عابدی‌مقدم مدیرکل بنیاد شهید خراسان رضوی، حسینی مدیرکل دفتر اجتماعی استانداری خراسان رضوی، احسان اصولی منتخب شورای پنجم شهر مشهد و دیگر مسئولین استانی و شهری حضور داشتند.





منبع : ایسنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار