معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال اعتبار برای اعزام مددجویان کمیته امداد استان کرمانشاه به مشهد مقدس در تابستان اختصاص یافت.
کد خبر: ۴۵۱۱۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۷ 01 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از تسنیم،کامیار جمشیدی با اشاره به برگزاری برنامه‌های متعدد فرهنگی و تربیتی به‌منظور غنی‌سازی اوقات فراغت مددجویان در کمیته امداد اظهار داشت: در این راستا  2 میلیارد و 600 میلیون ریال اعتبار برای اعزام مددجویان کمیته امداد استان کرمانشاه به مشهد مقدس در تابستان اختصاص یافت.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه اعزام نخستین کاروان زیارتی در تابستان امسال ویژه مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه خبر داد و گفت: در فصل تابستان سال جاری شش کاروان زیارتی ویژه مددجویان تحت حمایت در استان کرمانشاه به مشهد مقدس اعزام خواهد شد.

جمشیدی با اشاره به اینکه اولین اردوی زیارتی متشکل از 200 مادر و دختر تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه بوده است، بیان کرد: بیش از 800 مددجو در تابستان امسال در قالب این کاروانهای زیارتی به اردوی زیارتی مشهدالرضا اعزام می‌شوند.

وی عنوان کرد: سفرهای زیارتی نیز در فصل تابستان با هدف بهینه‌سازی اوقات فراغت و تقویت بنیه اعتقادی و معنوی مددجویان برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه کمیته امداد به منظور اعزام مددجویان تحت حمایتی که تاکنون به هیچ سفر زیارتی اعزام نشده‌اند، نیازمند مشارکت خیران نیکوکار است اظهار کرد: 480 مددجو در استان طی سه ماهه اول امسال با کمک خیران نیکوکار به سفر زیارتی مشهد الرضا(ع) اعزام شده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار