مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان اردبیل گفت: امسال از کانون‌های فرهنگی ـ هنری طرح محور حمایت ویژه می‌شود.
کد خبر: ۴۴۸۲۷
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵ 08 June 2015
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، نادر سقا، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد استان اردبیل روز گذشته، 17 خردادماه در جلسه توجیهی مدیران کانون در دفتر امام جمعه شهرستان مشکین‌شهر، گفت: برنامه‌ریزی‌ها و فعالیت‌های فرهنگی کانون‌ها باید با محور امام جماعت باشد و مدیران مسئول در رعایت این نکته همت بیشتری از خود نشان دهند.
وی اظهار کرد: تشکیل جلسات با شورای مرکزی و توجیه عملکرد و برنامه‌های کانون‌ها از مهمترین وظایف کانون‌ها است که باید در برنامه ریزی‌های مدیریتی تاکیدات فراوانی به آن شود.
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان با اشاره به اینکه مدیران کانون‌ها در تقسیم وظایف اعضای کانون‌ها کوتاهی نکنند، تصریح کرد: برنامه ریزی و تقسیم کار می‌تواند در پیشبرد اهداف فرهنگ تاثیرات فراوان داشته باشد و مدیران با اهتمام بیشتر به این مسئله توجه کنند.
این مقام مسئول ازفعالیت 430 کانون در سطح استان و45 کانون در شهرستان مشکین شهر خبر داد و افزود: حمایت این دبیرخانه در سال 94 از کانون‌های طرح محور خواهد بود و سعی خواهد شد ارزیابی درست درسال جاری انجام شود و کانون‌هایی که فعالیت خوبی داشته باشند از حمایت بیشتری برخوردار خواهند بود.
یادآوری می‌شود که درپایان این نشست، بسته فرهنگی و برنامه طرح اوقات فراغت سال 94 از طرف دبیرخانه بین مدیران کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد توزیع شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار