همزمان با ایام منتهی به ماه مبارک رمضان، نخستین نشست علمی رؤیت هلال ماه در اردبیل با رویکرد رؤیت‌پذیری هلال ماه‌های رمضان و شوال برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۴۸۲۳
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴ 08 June 2015
محمدعلی ظفرمندی، مسئول علمی ستاد استهلال استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، گفت: آشنایی بیشتر بدنه علمی استان با مبانی تقویم هجری و معیارهای هلال ماه قمری از اهداف برگزاری این نشست می‌باشد.
ظفرمندی در ادامه سخنان خود در این زمینه تصریح کرد: در این نشست رؤیت‌پذیری هلال ماه‌های رمضان و شوال در سال‌ جاری بررسی خواهد شد.
وی اظهار کرد: این نشست علمی با حضور نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام‌جمعه اردبیل و با سخنرانی کارشناسان هسته مرکزی رؤیت هلال دفتر مقام معظم رهبری و رکوردداران جهانی رؤیت هلال ماه، ساعت 9:45 روز چهارشنبه، بیستم خردادماه جاری در سالن شهید خودسیانی دانشگاه محقق اردبیلی برگزار خواهد شد.
مسئول علمی ستاد استهلال استان اردبیل ادامه داد: علاقمندان، اندیشمندان و پژوهشگران می‌توانند در این نشست علمی و معنوی شرکت کنند.
وی در پایان با بیان اینکه در ادامه این نشست علمی، کارگاه‌های آموزشی نیز برگزار خواهد شد، افزود: به شرکت‌کنندگان در این کارگاه‌ها، گواهی شرکت در کارگاه توسط ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری در اردبیل ارائه خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار