مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا خبر داد؛
مدیر عامل بنیاد فرهنگی و هنری امام رضا(ع) گفت:در بیش از دوهزار نقطه از جهان برنامه های جشنواره بین المللی امام رضا علیه السلام برگزار می شود.
کد خبر: ۴۴۷۸۹۹
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳ 25 June 2017
به گزارش تابناک رضوی، اکبر شیخ به ارائه گزارشی از مهم ترین فعالیت های رضوی بنیاد امام رضا(ع) پرداخت و افزود: قریب به ۲۴۰۰ نقطه از شعبات بین المللی بنیاد امام رضا(ع) امروز به گسترش فرهنگ و سیره رضوی می‌پردازند.

شیخ اظهار کرد: بنیاد امام رضا(ع) درحوزه های فرهنگی، تبلیغاتی و... در ۳۱ استان کشور، ۷۷ کشور و ۲۴۰۰ نقطه در دنیا مشغول به فعالیت است که تمامی این فعالیت ها با بهره گیری پتانسیل ۱۸۳ دستگاه داخلی و بین المللی فعالیت می‌کنند.

دبیر جشنواره بین المللی امام رضا علیه السلام گفت:عموما فعالیت‌های این بنیاد با هدف ترویج فرهنگ رضوی و با هدف آشنایی عالمیان با سیره امام رضا(ع) شکل می‌گیرد، در همین راستا بنیاد امام رضا جزء زیرشاخه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که قریب به ۱۴ سال است فعالیت پرثمر دارد.

مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا(ع) اظهار کرد:اوج فعالیت این بنیاد در دهه کرامت است که در مراکز مذهبی قم و مشهد جشنواره ملی امام رضا(ع) شکل می‌گیرد ولی در همین راستا باید فعالیت‌های این نهاد دیگر ایام سال با قدرت بیشتری شکل گیرد.

وی گفت: تا کنون نسبت به جشنواره چهاردهم که قریب به ۳۸ هزار برنامه شکل گرفته بود این تعداد به ۱۴۰ هزار برنامه رسیده است و مایه خوشحالی ما است، البته این عدد برای بنیاد کف رشد کمی و کیفی است که در نظر گرفته شده است.

شیخ ادامه داد: از نظر کیفی نیز موضوعات و سرفصل‌های بنیاد رشد خوبی داشته است، و بر همین اساس در حوزه کمی قصد داریم که مجالس مردمی در دهه کرامت بیشتر شکل گیرد و در بحث کیفی نیز سخنان و سیره امام رضا(ع) گسترش پیدا کند.

یادآوری می‌شود؛ جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) همه‌ساله در ایام دهه کرامت به مناسبت سالروز ولادت باسعادت حضرت معصومه (س) و حضرت امام رضا(ع) و بزرگداشت حضرت شاه‌چراغ (ع) در عرصه ملی و بین‌المللی برگزار می‌شود که افتتاحیه این جشنواره در اولین روز ماه ذی‌القعده در قم و اختتامیه آن در ۱۱ ذی‌القعده در شب میلاد مسعود حضرت امام رضا(ع) در مشهد مقدس خواهد بود. اکبر شیخ دبیری این جشنواره بین‌المللی را بر عهده دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار