امام جمعه اهل سنت کرمانشاه گفت: بزرگترین نشانه انسان روزه‌دار است که عبادات و قیام و قعودش او را به قیام بر ضد ظلم فراخواند.
کد خبر: ۴۴۵۸۰۸
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵ 21 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از تسنیم،ماموستاملامحمد محمدی  اظهار داشت: نشانه روزه‌دار این است که در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و با دلی پر از دغدغه دین، اندیشه‌ای لبریز از رهایی قبله اول مسلمین، نیتی سرشار از یاری مظلومان و گام‌هایی محکم از عزم پشتیبانی و حمایت از فلسطینیان در راهپیمایی روز قدس شرکت کند.

وی گفت: ماه مبارک رمضان مؤمنان قدردان را به خوان ایمان و احسان می‌خواند تا فارغ از روزمرگی‌های همیشگی مناسک امساک را به جای آورند، رویه روزه را پاس دارند و قوانین قرآن را مرور کنند تا خود را به واقع مهیای پذیرش نام مسلم کنند، تسلیمی که شاخصه‌ای بس وسیع و مؤلفه‌هایی بس عمیق دارد و نمی‌توان به سرعت و از سر سهل‌انگاری و ساده‌پنداری از آن گذشت و ادعای مسلمانی کرد.

محمدی افزود: مکمل توفیق شب زنده‌داری، مرافقت با مساجد، مصاحبت با قرآن و مداومت در نیکی و احسان آن است که فرد صائم درد دیگر مؤمنان را بداند و بشناسد شاید بزرگترین نماد این دردشناسی و دغدغه‌مندی همانا درک ظلم تاریخی و ستم سبوعانه رژیم غاصبی است که جنایات جسورانه‌ای را در حق جمیع ساکنان ستمکش سرزمین مقدس قدس در مسیر سالیان سال روا داشته و در خاک خودشان در خونشان غلطانده است.

وی گفت: ما مردم اهل سنت کرمانشاه با این نیت و عزم و دغدغه همچون سالیان گذشته بار دیگر در روز جمعه با شور و خشم، با شعور و شناخت در این راهپیمایی شرکت می‌کنیم تا بگوییم که تهدید دشمنان چه به صورت ترور و خرابکاری یا تهدید و زورمداری با پاسخ محکم وحدتی که رمز پیروزی، رمز ماندگاری و رمز توسعه و سربلندی ایران اسلامی است روبه‌رو می‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار