کد خبر: ۴۴۵۶۷۴
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰ 21 June 2017

به گزارش «تابناک یزد»مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان یزد : اعتبارات بخش مسکن مددجویی کمیته امداد استان یزد در سال 96 نسبت به سال گذشته بیش از سه و نیم برابر افزایش یافت.

سید رضا لاله زاری،گفت: مسکن و سرپناه مناسب از جمله مهم ترین مسائل زندگی انسان‌ها به شمار می‌رود که تلاش داریم با احداث، خرید، بهسازی و مقاوم‌سازی منازل خانواده‌های ساکن در مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته، اقدامات شایسته‌ای را به منظور توسعه و پیشرفت این مناطق به انجام برسانیم.

وی با بیان اینکه امسال بیش از 142 میلیارد ریال به بخش مسکن مددجویی اختصاص یافته است، افزود: پیش بینی می شود امسال بیش از یک هزار و 300 مورد احداث، تعمیرات کلی و جزئی و تکمیل واحدهای نیمه تمام توسط کمیته امداد استان یزد از محل اعتبارات دولتی، صدقات و مشارکت های مردمی انجام شود.

لاله زاری اشاره کرد : این نهاد در سالجاری احداث 269 منزل مددجویی را در برنامه دارد که 224 واحد در مناطق شهری و 45 در مناطق روستایی است، زیر بنای هر منزل مسکونی بین 50 تا 60 متر مربع و سرانه در نظر گرفته شده برای هر واحد مسکونی در مناطق شهری 250 میلیون ریال و روستایی 150 میلیون ریال است.

لاله زاری با بیان اینکه مددجویان ساکن در شهرستان یزد بیشترین مشکل در زمینه مسکن را دارند، افزود: 941 مورد تعمیرات کلی و جزئی و احداث فضای جانبی، 40 مورد احداث سرویس بهداشتی و 50 مورد تکمیل واحد های نیمه ساز از دیگر برنامه های عمرانی کمیته امداد در سال جاری است.

وی خاطر نشان کرد: کمیته امداد استان یزد طی سال 95 نسبت به یک هزار و 105مورد تعمیر و ساخت فضاهای جانبی، 195 مورد احداث، خرید و تکمیل واحدهای نیمه تمام  65 مورد روستایی و 130 مورد شهری  اقدام کرده است
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار